محرومیت علیرضا فغانی از داوری فوتبال

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 13 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : محرومیت علیرضا فغانی از داوری فوتبال
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

محرومیت علیرضا فغانی از داوری فوتبال, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر در حالی با قهرمانی سپاهان به پایان رسید که در دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که در نهایت باعث شد تا این دیدار تا چند هفته همچنان مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و از سوی دیگر حتی پای نهادهای بالاتر از فدراسیون فوتبال از جمله وزارت ورزش و حتی ریاست جمهوری نیز به پرونده این دیدار باز شود.

بر همین اساس برخی از مسئولان اعتقاد داشتند که قضاوت بحث برانگیز علیرضا فغانی در این دیدار و اخراج بی مورد تیموریان از یک سو و نگرفتن پنالتی محرز به سود تراکتورسازی از سوی دیگر باعث ناکامی تراکتورسازان در دیدار هفته پایانی لیگ برتر و عدم قهرمانی این تیم شده است.

در همین راستا شنیده می‌شود کمیته داوران برای فغانی به خاطر قضاوت ضعیفش در این دیدار محرومیت در نظر گرفته است که به این ترتیب این موضوع نشان می‌دهد ضعف فغانی در این دیدار محرز بوده است.

شهرام دبیری، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: با آقایان کفاشیان و اصفهانیان صحبت‌هایی داشتم و ظاهراً کمیته داوران به این نتیجه رسیده است که قضاوت داور مسابقه در این دیدار ضعیف بوده است و نسبت به این موضوع نیز برخوردهای لازم انجام شده اما به خاطر محدودیت‌های قانونی و اینکه معمولاً عرف بر این نیست که محرومیت داوران اعلام رسمی و عمومی شود، این محرومیت هم به صورت رسمی اعلام نخواهد شد.

وی ادامه داد: محرومیت فغانی یعنی اینکه به این نتیجه رسیده‌اند که وی با توجه به حساسیتی که این دیدار داشته است، قضاوتش ضعیف بوده و محرومیتی نیز برای وی درنظر گرفته شده است اما از لحاظ قانونی نمی‌توانند آن را اعلام کنند.

دبیری تأکید کرد: کمیته داوران قبول کرده که فغانی قضاوت ضعیفی داشته و طبق مقررات با وی برخورد شده و محرومیتی نیز برای وی درنظر گرفته شده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي