مجید مظفری کارگردان شد

تاريخ : 10 اسفند

خبر کارگردان شدن مجید مظفری را در ادامه این مطلب بخوانید

مجید مظفری کارگردان شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

مجید مظفری سال آینده نمایش “نماینده ملت” را به صحنه می‌برد.
مجید مظفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها با فیلم “خوب، بد، جلف” ساخته پیمان قاسم خانی مهمان سینماهای کشور است، درباره فعالیت‌های اخیر خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها همه در حال استراحت هستند و تنها کسانی که کاری را شروع کرده بودند و یا اثری در دست دارند مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: من هم از این قائده مستثنی نیستم و استراحت می‌کنم. این روزها بیشتر مشغول آماده سازی نمایشی هستم که قرار است اردیبهشت سال بعد آن را به صحنه ببرم.

بازیگر فیلم “جنگ نفت‌کش‌ها” افزود: این نمایش “نماینده ملت” نام دارد و محمد رحمانیان آن را دراماتورژی می کند تا بتوانیم در مجموعه ایرانشهر روی صحنه برویم.  از سوی دیگر صحبت‌هایی برای حضور در یک اثر سینمایی و یک اثر دیگر برای نمایش خانگی شده است که مشغول مذاکره هستیم و هنوز قطعیت نیافته است.

مظفری همچنین درباره حضور و عهده‌دار بودن سمت در جشنواره جهانی فیلم فجر که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: هنوز که در این زمینه صحبتی نشده است، ولی اگر بخواهند حتما حضور خواهم داشت.

این بازیگر در ادامه درباره میزان استقبال از فیلم “خوب، بد، جلف” نیز گفت: خدارا شکر بازخوردها بسیار خوب بوده است و از این بابت واقعا خوشحالم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي