مجیدی هرگز دوپینگ نکرده

من اگر جای مجیدی بودم از این آزمایش‌های دوپینگ استقبال می‌کردم زیرا این آزمایش‌ها ثابت می‌کند که او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای و توانمند است که تاکنون نیز از هیچ ماده انرژی‌زایی استفاده نکرده است

قانون آنلاین- ناراحتی مجیدی به خاطر اینکه همیشه اسم او برای تست دوپینگ از قرعه بیرون می‌آید، واکنش احمد هاشمیان به عنوان مسوول کمیته ضددوپینگ را در پی داشت.

هاشمیان می‌گوید: «من مجیدی را به عنوان یک بازیکن بااخلاق می‌شناسم. قطعا این بازیکن یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است که همواره ثابت کرده بر اساس توانمندی خودش یکی از بهترین بازیکنان است.

مجیدی هرگز دوپینگ نکرده

آزمایش‌های دوپینگی که از او در این مدت انجام شده نیز این مسئله را ثابت می‌کند که او بازیکن توانمندی است و هیچگونه رفتار خلاف اخلاق حرفه‌ای انجام نداده و هیچگاه از مواد نیروزا استفاده نکرده است.

در داربی77 انتخاب بازیکنان برای انجام آزمایش دوپینگ با قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان دو تیم انجام شد و مجیدی هم خوش‌شانس است که نامش در این قرعه‌کشی بیرون آمد. من اگر جای مجیدی بودم از این آزمایش‌های دوپینگ استقبال می‌کردم زیرا این آزمایش‌ها ثابت می‌کند که او یک بازیکن کاملا حرفه‌ای و توانمند است که تاکنون نیز از هیچ ماده انرژی‌زایی استفاده نکرده است.»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه