مجموعه تلویزیونی همسایه ها از مهران غفوریان آماده پخش شد

تاريخ : 6 آبان

مجموعه تلویزیونی همسایه ها از مهران غفوریان آماده پخش شده است که در ادامه بازیگران و داستان و جزییات این سریال را بررسی می کنیم.

مجموعه تلویزیونی همسایه ها از مهران غفوریان آماده پخش شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» بار دیگر به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی کلید خورد.
علیرضا سبط احمدی تهیه کننده مجموعه‌های تلویزیونی  در خصوص روند و ادامه تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» گفت: مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوريان باری دیگر صبح چهار شنبه کلید خورد.
وی در ادامه بیان کرد: در روند تغییرات بنا به درخواست مهران غفوریان، مانی اسکندری به عنوان طراح گریم جایگزین علی بهرامی‌فر شد و احسان سجادی حسینی نیز به عنوان دستیار اول کارگردان در کنار غفوریان فعالیت خود را آغاز کرد.

این تهیه کننده در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به این مجموعه اظهار داشت: در همین راستا شهین تسلیمی و آذین رئوف به جمع بازیگران پروژه اضافه می‌شوند.

سبط احمدی در پایان با بیان اینکه تغییراتی در فیلمنامه و صحنه آرایی لوکیشن و نقش بازیگران داشتیم، پیرامون شروع مجدد تصویربرداری و بخش‌های ضبط شده گفت: به ناچار تصویربرداری پروژه را از قسمت اول سریال مجددا در دست تولید داریم ولی همچنان بنا به ضرورت، پخش این مجموعه از اوایل ربیع الاول آغاز خواهد بود.

گفتنی است؛  مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای و به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي