مجریان ویژه برنامه های نوروز مشخص شدند / عکس

فرزاد حسنی و احسان علیخانی و رامبد جوان: سه مجری نوروز ۹۳

علیخانی پیشنهادشان این است که از شب قبل از سال تحویل یک برنامه داشته باشند و از ظهر سال تحویل هم ساعاتی ویژه برنامه داشته باشند. پیشنهادی که ما هم آن را پذیرفتیم و قرار است اجرایی شود. اگر به پخش فوتبال مهمی ؛ خصوصاً از باشگاه های مهم اروپایی نخوریم ایشان دوقسمت ویژه برنامه قبل و بعد از سال تحویل خواهند داشت.

مجریان ویژه برنامه های نوروز مشخص شدند / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

هرسال نزدیک به سال نو که نزدیک می شویم یکی از بحث های داغ رسانه ای صحبت کردن و نوشتن درباره مجموعه ها و برنامه های مناسبتی شبکه های مختلف سیما در این ایام است. ویژه برنامه هایی که به مناسبت سال تحویل به روی آنتن می روند هم یکی از بخش های جذاب و کنجکاوی برانگیز این خبررسانی هاست. به گزارش شبکه ایران روز چهارشنبه در خبری از جانب روابط عمومی شبکه سوم اعلام شد که احسان علیخانی قرار است اجرای برنامه تحویل سال شبکه سوم را برعهده داشته باشد ؛ خبری که طرفداران این مجری را خوشحال کرد و در فضای مجازی در این باره اظهارنظرهای مثبتی داشتند. علیخانی دوسال گذشته را در شبکه دوم گذراند و حالا بازگشت او به شبکه سوم سیما احتمالاً با ویژه برنامه متفاوتی همراه خواهد بود.

فضل الله شریعت پناه،مدیرگروه اجتماعی شبکه سوم ، درباره جزییات این برنامه برای اولین بار به «صبا» می گوید:«آقای علیخانی پیشنهادشان این است که از شب قبل از سال تحویل یک برنامه داشته باشند و از ظهر سال تحویل هم ساعاتی ویژه برنامه داشته باشند. پیشنهادی که ما هم آن را پذیرفتیم و قرار است اجرایی شود. اگر به پخش فوتبال مهمی ؛ خصوصاً از باشگاه های مهم اروپایی نخوریم ایشان دوقسمت ویژه برنامه قبل و بعد از سال تحویل خواهند داشت.»

به گزارش شبکه ایران او درباره اینکه چرا علی ضیاء که سال گذشته در این شبکه ویژه برنامه سال نو داشته امسال فرصت اجرای برنامه را پیدا نکرده می گوید:«علی ضیاء هرروز صبح برنامه «ویتامین ۳» را دارند و ما دیدیم که آقای علیخانی بعد از «ماه عسل» روی آنتن شبکه سوم نبودند و به همین خاطر ایشان انتخاب شدند. اما این را هم باید بگویم که آقای ضیاء هم طرحی را به ما ارائه دادند که سیزده روز عید برنامه داشته باشند که اگر کنداکتور خالی داشته باشیم شاید با طرح ایشان موافقت شود.»

*رامبد جوان در شبکه پنج

اما از طرف دیگر شبکه پنج سیما هم ویژه برنامه اش مشخص شده و آن طور که در اخبار آمده رامبد جوان به عنوان سازنده‌ برنامه تحویل سال ۹۳ شبکه تهران انتخاب شده است. این ویژه برنامه در روز ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۶ تا ۸ صبح شروع می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

*فرزاد حسنی در شبکه دو؟!

به گزارش شبکه ایران شبکه اول و دوم سیما هنوز اخبار رسمی مبنی بر اینکه امسال چه ویژه برنامه ای برای مخاطبانشان درنظر گرفته اند اعلام نکرده اند اما شنیده ها حاکی از آن است که شاید فرزاد حسنی با ویژه برنامه ای به تلویزیون برگردد. خبر غیررسمی که وقتی آن را با علی بخشی زاده مدیر شبکه دوم سیما مطرح کردیم می گوید:« اجازه بدهید فعلاً در این باره صحبتی نکنیم ، هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.» با توجه به گفته بخشی زاده انتظار بعیدی نیست اگر بعد از چندسال فرزاد حسنی را در ردای مجری در تلویزیون ببینیم.
دابی

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. بنده خدا

    واقعاخوشحال شدم شنیدم احسان علیخانی ام هست به نظرمن بهترین مجری صداوسیمااست.یعنی اصلارودست نداره.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي