مجري جديد «ماه عسل» از احسان عليخاني ياد كرد

تاريخ : 1 مرداد

سيد علي ضياء كه امسال اجراي «ماه عسل» تلويزيون را بر عهده دارد، در اولين برنامه‌اش از احسان عليخاني ـ مجري و تهيه‌كننده سري‌هاي قبلي اين برنامه ـ ياد كرد.

مجري جديد «ماه عسل» از احسان عليخاني ياد كرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اولين قسمت از برنامه «ماه عسل» در اولين روز از ماه مبارك رمضان، شنبه ـ ۳۱ تير ماه ـ در دكوري جديد به روي آنتن رفت. در اين برنامه بعد از اينكه تيتراژ ابتدايي «ماه عسل» با صداي بنيامين بهادري پخش شد، علي ضياء ـ مجري جديد «ماه عسل» ـ با حضور در استوديو، خطاب به بينندگان گفت، مي‌دانم كه الان جاي يكي از دوستان من در اين برنامه خالي است. او بايد اين برنامه را اجرا مي‌كرد اما قسمت اين بود كه اجراي امسال «ماه عسل» بر عهده‌ي من باشد.

وي همچنين خطاب به بينندگان «ماه عسل» خاطرنشان كرد، مي‌دانم كه خيلي از شما مرا دوست نداريد، اما مي‌خواهم بگويم همه‌ي شمايي كه مرا دوست داريد و آنهايي كه مرا دوست ندارند و نيز تمام كساني كه در طول برنامه مرا دوست خواهند داشت، اميدوارم با برنامه «ماه عسل» همراه باشيد.

«ماه عسل» عنوان ويژه‌برنامه‌اي از شبكه سه سيما است كه چند سالي بود در ماه مبارك رمضان و پيش از افطار با اجراي احسان عليخاني ميهمان خانه‌هاي مردم مي‌شد. اين برنامه تاكنون علاوه بر عليخاني يك سال با اجراي حسن جوهرچي و يك سال ديگر هم با اجراي محسن افشاني بازيگر سينما و تلويزيون همراه بوده است.

 

امسال هم اجراي اين برنامه را سيدعلي ضياء بر عهده دارد.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي