متن نامه عذرخواهی بهرام رادان به آقای شریعتمداری

تاريخ : 12 تیر

در پی جنجال توییت بهرام رادان در مورد ازدواج همجنس گرایان، این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: متن نامه عذرخواهی بهرام رادان به آقای شریعتمداری .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

متن نامه عذرخواهی بهرام رادان به آقای شریعتمداری, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

در پی نامه‌ای که «بهرام رادان» خطاب به اوباما در رابطه مصوبه همجنس‌ بازی صادر کرده بود وی طی نامه‌ای خطاب به روزنامه کیهان نوشت:

بسمه‌تعالی
مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان
جناب آقای شریعتمداری
با عرض سلام و ادب

به استحضار می‌رساند پیرو مطالب منتشر شده در صفحات سه روزنامه مورخ هفتم، نهم و دهم تیر ماه سال ۱۳۹۴، بدین وسیله نظر خود را شفاف‌سازی و تبیین می‌کنم:

۱. آنچه به عنوان نظر بنده در فضای مجازی در خصوص رأی دیوان آمریکا در خصوص قانون همجنسگراها منتشر شد اشتباه بوده و در شأن مردم ایران نبوده است که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

۲. منظور از بزرگنمایی، بد تیتر زدن اشاره به رسانه‌های بیگانه خارج از کشور بود که منتظر فرصت هستند تا از یک هنرمند وطنی نماد مخالفت و جدایی طلبی بسازند.

۳. در مملکتی آب حیات می‌نوشیم که ازدواج سنت پیامبر و امری پسندیده است. قوانین آمریکا هیچ محلی از اعراب در جمهوری اسلامی ایران ندارد و در کشور ما صراحتاً ازدواج همجنسگراها امریست قبیح و ناموزون با شرع و عرف و قانون.

امیدوارم با تأمل و همدلی بیشتر کشور عزیزمان را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری دهیم.

با احترام
بهرام رادان

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي