متن جنجالی مهناز افشار بعد از تولد دخترش

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : متن جنجالی مهناز افشار بعد از تولد دخترش

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

متن جنجالی مهناز افشار بعد از تولد دخترش

.

سلام
من از آن دسته از عزیزان که پست اعتراض من ، بابت عکس منتشر شده را ، متاسفانه بد برداشت کردند ، عذر خواهی میکنم ، برای همین پاک شد
بدون شک منظور من به شما عزیزان نبود و اصل اعتراض من به ادامه انتشار اون عکسها در سایتها و صفحات با تیترهای زرد بود …..بعد از ان هم متوجه شدم من اجازه ندارم که فرزند ۶ روزه خودم را وارد حواشی و صحبتهایی بکنم که حق اش نیست و قرار هم نیست درگیر حواشی و کامنتهایی بشود که بدور از انسانیت است …
و اجازه هم ندهم عده ای کودک من را بهانه حرفها و گفتارهای شخصی خودشان بکنند …عده ای هر از چندگاه دوباره شایعه و دروغ تکراری را شروع میکنند مبنی برخصوصی ترین مسئله و خط قرمز من که نه تنها صحت ندارد که بسیار هم زشت است .( شرط ازدواج ) و موضوعات کذب دیگر که حدس و گمان خودشان است و دغدغه شخصی خودشان . و درست نیست حال بد خودشان را در این صفحه بیاورند و باعث ناراحتی و دلخوری دیگر مَردم در اینجا بشوند ….متاسفانه برای اولین بار مجبور به بلاک این أفراد شدم .
و لطفا اینبار برای صحت ادعاهای غیر اخلاقی خود ، مدرک و دلیل کاملا مشخص بیاورید …. این صفحه مکان مناسبی برای إبراز این اندازه دروغ و بد دلی نیست …. در آخر سکوت من در بعضی موارد دلیلش دور شدن از حواشی زرد است و محافظت از خانواده ام … که أولویت اول من همیشه خانواده ام بوده و حالا همسر و فرزندم هم هستند ..
و در اخر از ان دسته از عزیزان که در این سالها من را شناخته اند و سعی در حفظ احترام در این صفحه دارند و با شایعه پخش کنندها برخورد درست و محترم میکنند و برای حفظ احترام من و همه تلاش میکنند ، هزاران بار ممنونم ..
خوبان همیشه ماندگارند ، شما همیشگی هستید و من با شما خوبم ….
پی نوشت : من هم چون شما معتقدم موضوع اینقدر عجیب نیست ، یک کودک همچون دیگر کودکان ، پاک و بی گناه پا بر روی زمین گذاشته همین ….و من بعد از خداوند محافظش هستم در کنار همسرم که همیشه محافظ من بوده ….
اما این حق را بدهید ، که کامنتهای دروغ و شخصی أفراد را بدون مدرک در اینجا پاک کنم ، انهم برای حفظ احترام همه

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه