متن تبریک روز قوه قضاییه,پیام تبریک

متن تبریک روز قوه قضاییه ، پیام تبریک رسمی روز قوه قضاییه

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران نیز که به عنوان پشتیبان حقوق و آزادی‌های فردی و اجتماعی و مسئول تحقق عدالت، از دیرباز توجه به این حوزه را در دستور کار خود داشته است.
متن تبریک روز قوه قضاییه,پیام تبریک, پورتال خبری فرهنگی گهر

پیام تبریک رسمی روز قوه قضاییه

متن تبریک روز قوه قضاییه,پیام تبریک, پورتال خبری فرهنگی گهر

“دفاع شجاعانه و قدرتمندانه از عدالت در جامعه وظیفه قوه قضاییه است” مقام معظم رهبری

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

متن تبریک روز قوه قضاییه,پیام تبریک, پورتال خبری فرهنگی گهر

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و یارانش که به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از آن مجاهد نستوه و مجتهد متفکر؛ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه، که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی، مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

متن تبریک روز قوه قضاییه,پیام تبریک, پورتال خبری فرهنگی گهر

هفته قوه قضائیه را به مردم شریف و همه تلاش گران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي