مایکروسافت تبلت Surface Pro 2 را معرفی کرد

امروز مایکروسافت در کنفرانس خود از نسل جدید تبلت‌های Surface Pro و Surface RT رونمایی کرد. تبلت Surface Pro 2 مجهز به پردازنده x86 اینتل از سری Haswell است و براساس ادعای مایکروسافت، دقت صفحه نمایش آن در نمایش رنگ‌ها 46 درصد بهبود یافته است.

مایکروسافت تبلت Surface Pro 2 را معرفی کرد

مایکروسافت ادعا کرد که علاوه بر بهبود صفحه نمایش، اسپیکرها نیز ارتقاء یافته‌اند و حالا صدای خروجی با کیفیت‌تری را می‌توان از سرفیس 2 پرو انتظار داشت.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که Surface Pro 2 از نظر قدرت پردازنده نیز 20 درصد نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. نسل دوم سرفیس پرو از 95 درصد از لپ‌تاپ‌های حال حاضر دنیا سریع‌تر است و طول عمر باتری آن نیز 75 درصد نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. این طول عمر باتری بالاتر به دلیل استفاده از پردازنده Haswell اینتل موجب شده است.

یکی از شکایات کاربران از نسل اول سرفیس پرو مربوط به پایه پشت تبلت بود که استفاده از آن را زمانی که تبلت، برروی پا قرار داده می‌شد، مشکل می‌کرد. مایکروسافت تغییراتی در این پایه اعمال نموده تا بتوان تبلت را در دو زاویه 55 درجه و 22 درجه تنظیم نمود.

مایکروسافت همچنین لوازم جانبی سرفیس پرو جدید را نیز بروز کرده است. داک این تبلت، پورت USB و کانکتور ماوس و کی برد را به همراه DisplayPort و خروجی مانیتور، در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

صفحه نمایش Surface Pro 2 دارای رزولوشن فوق العاده بالای 3840 در 2160 پیکسل است.

نسخه جدید تاچ کاور با نام Power Cover نیز معرفی شد که دارای باتری داخلی است و به این ترتیب به وزن آن افزوده شده و زمانی که به دستگاه متصل می‌شود، تعادل تبلت را بهتر حفظ می‌کند و به لطف باتری داخلی،  طول عمر باتری دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. پاور کاور با وجود باتری داخلی تنها 1 میلی متر ضخیم‌تر از مدل قبلی شده است.

 

در سرفیس 2 سرعت BUS برای وای-فای و حافظه رم دو برابر شده و سرعت پردازنده اصلی نیز به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. این تبلت همچنین از درگاه USB 3.0 پشتیبانی می‌کند که نسبت به USB 2.0 بکار رفته در Surface RT سرعت بسیار بالاتری را در انتقال اطلاعات ارائه می‌کند.

مایکروسافت همچنین ادعا کرد که سرفیس پرو 2 نسبت به سرفیس RT حدود 3 تا 4 برابر سریعتر عمل می‌کند و طول عمر باتری آن نیز 25 درصد بهبود یافته است.

منبع: زومیت

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه