ماسکهای عالی برای برطرف کردن لکه های قهوه ای پوست

تاريخ : 23 دی

این گیاه نیز یک روشن کننده پوستی طبیعی به شمار میرود و میتواند به راحتی لکه ها را حذف کند و شدت رنگدانه های پوستی را کاهش داده بنابراین سبب کم رنگ شدن لکه های پوستی می‌شود.

ماسکهای عالی برای برطرف کردن لکه های قهوه ای پوست, پورتال خبری فرهنگی گهر
آلوئه ورا :
این گیاه نیز یک روشن کننده پوستی طبیعی به شمار میرود و میتواند به راحتی لکه ها را حذف کند و شدت رنگدانه های پوستی را کاهش داده بنابراین سبب کم رنگ شدن لکه های پوستی می‌شود و می‌تواند لکه‌های سر سیاه را نیز از بین ببرد شما می توانید ژل این گیاه را روی لکه ها بمالید و بعد از چند دقیقه بشوئید.

ماست ترش :
یکی از درمانهای خانگی برای برطرف کردن لکه های ناشی از آفتاب است. وقتی احساس میکنید این لکه ها خیلی زیاد شده اند می توانید ماست ترش و کمی زردچوبه را با هم مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشوئید. تکرار مداوم این ماسک به آرامی لکه های پوستی را از بین می برد.

جو :
مخلوط جو و دوغ به از بین رفتن لکه های پوستی کمک می کند. مخلوط دوغ و جو سبب لایه برداری ملایم پوست شده و به آن روشنی محسوسی می دهد و لکه های قهوه ای را به حداقل می رساند.

آبلیمو :
به دلیل وجود اسید سیتریک به عنوان یک روشن کننده پوستی قوی شناخته می شود. مخلوطی از گلاب ، آب خیار و آبلیمو را روزانه به پوست خود بمالید و یا میتوانید آبلیمو را با کمی عسل مخلوط کرده و استفاده کنید. نتیجه آن حیرت آور خواهد بود.

سیب زمینی :
سیب زمینی خام اثر روشن بخشی روی پوست دارد و می توانید لکه های پوستی را از بین ببرد. سیب زمینی را رنده کنید و آن را صاف کرده و از آب آن روی پوست بمالید. این مسئله سبب سفید شدن پوست می گردد.

بادام :
منبع غنی ویتامین E است. بادام به حذف لکه های قهوه ای پوست کمک می کند. شما می توانید چند عدد بادام را آسیاب کرده و با روغن چوب صندل مخلوط کنید و به صورت ماسک روی لکه ها قرار دهید. استفاده مداوم از این روش بهترین روش را در پی خواهد داشت.
منبع : www.dr-aloevera.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي