ماساژ چشم با چاقو /عکس

تاريخ : 1 اردیبهشت

باشگاه خبرنگاران:ماساژ یکی از انواع رسیدن به ارامش های نسبی همچنین از بین بردن خستگی به کار می رود. بسیاری از افراد هستند که حتی در کلاس های ماساژ شرکت می کنند.

از آنجایی که چین واقعا کشور عجایب است باز هم حرکتی جالب در یکی از شهر های آن به نام “سیچوآن” رخ داده است که تعجب بسیاری را به خود جلب کرده است.

ماساژ چشم با چاقو /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این حرکت ماساژ دادن چشم با چاقوی تیز است که در یک آرایشگاه انجام میشود. صاحب این ارایشگاه با استفاده از چاقوهای تیز کره چشم را ماساژ می دهد بدون آنکه حتی خراشی روی چشم ایجاد شود.

به گفته صاحب این آرایشگاه، تمیز کردن و ماساژ دادن آن با چاقو به چین باستان باز می گردد و حرکتی ثابت شده است. در این مورد حتی نکته های پزشکی نیز می گوید که می توان به شفاف شدن و دید بهتر اشاره کرد.

ماساژ چشم با چاقو /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

البته این روزها به نظر می رسد تنها همین آرایشگر ۵۳ ساله است که به این کار ادامه می دهد. او نزدیک به ۷ سال است با هر سری که میتراشد  کمی نیز چشم را ماساژ می دهد. هزینه این کار نیز بسیار کم و در حد یک دلار است.

برای اینکار او ابتدا چاقوی خود را می شوید وسپس سطح کره چشم را کمی تمیز می کند. پس از آن یک تیغ مخصوص را زیر پلک بالایی می گذارد و مانند برف پاک کن سطح چشم را تمیز می کند.

ماساژ چشم با چاقو /عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي