ماجرای عشق کریم انصاری فرد و همسر میلیاردرش / عکس

تاريخ : 20 دی

ماجرای عشق کریم انصاری فرد و همسرش

ازدواج کریم انصاری فرد با دختر میلیاردر یونانی سروصدای زیادی به پا کرده چرا که او با یک دختر خارجی و میلیاردر ازدواج کرده است!

ماجرای عشق کریم انصاری فرد و همسر میلیاردرش / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

اما ماجرای آشنایی و ماجرای عشق بین کریم انصاری فرد و همسرش چه بود

الکساندرا صوفیا کالوولی در این روزها نامی آشنا برای ورزش دوستان ایرانی است. او همسر آینده کریم انصاریفرد مهاجم ملی پوش تیم المپیاکو است. او تحصیلکرده رشته پزشکی در قبرس و سپس روانشناسی در دانشگاه کولوناکی است. او حدود یک سال قبل در دیدار با کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی المپیاکو یونان احساسی را تجربه کرد که نتیجه اش امروز عکس های زیبا و عاشقانه ای از آن ها روی جلد رسانه های مختلف است. او از خانواده ای ثروتمند و سرشناس در یونان است و در یک سال گذشته توانسته شرکت کشتیرانی اش را توسعه بدهد. او بسیار توانمند در مذاکرات و دیپلماسی تجارت است و در مذاکره با سران حمل و نقل دریایی جهان همواره موفق بوده است. او اهل ورزش است و به مدت چهار سال تنیس بازی کرده ضمن اینکه از کودکی پیانو می نواخته است.
*داستان آشنایی
کریم انصاریفرد و صوفیا، یک سال قبل با هم آشنا شدند و روز گذشته مراسم نامزدی شان را برگزار کردند. کریم پیشنهاد خود را به صوفیا در سفری که به اتریش داشتند و در حضور پدر و مادر او مطرح کرد و البته که با جواب مثبت صوفیا و خانواده اش مواجه شد. آن ها اکنون در خانه ای در جنوب آتن در گلیفادا که متعلق به کریم انصاریفرد است زندگی می کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي