ماجرای رابطه نامشروع و…

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 6 اسفند

ماجرای رابطه نامشروع و…

 

ماجرای رابطه نامشروع و…, پورتال خبری فرهنگی گهر

جسد زنی جوان به‌نام شکوفه یک‌سال قبل پیدا شد. وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند شکوفه با ضربات چاقو به قتل رسیده و فردی که دست به این کار زده با مقتول آشنا بوده ‌است، چراکه آثاری از ورود به زور به خانه وجود نداشت. دوتلفن‌همراه مقتول به گفته بستگانش به سرقت رفته بود.

 

ماموران با ردیابی‌های گسترده محل آنتن‌دهی موبایل‌ها، شخصی که آنها را به سرقت برده ‌بود، شناسایی کردند و متهم بازداشت شد. فرید در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اختلافات مالی‌ای که با شکوفه داشت، با او درگیر شد و وی را با ضربات چاقو به قتل رساند. این پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه٧١ دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد.

 

روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان شکایت خود علیه فرید را مطرح و اتهام قتل، رابطه نامشروع و سرقت را متوجه این مرد کرد، خواستار برخورد قانونی با او شد. در ادامه اولیای‌‌دم در جایگاه حاضر شدند. بعد از اینکه مادر مقتول برای متهم درخواست قصاص کرد، شوهر سابق شکوفه به‌عنوان ورثه فرزندش در جایگاه حاضر شد و او نیز خواستار قصاص شد.

 

این مرد گفت: من و شکوفه مدتی بود از هم جدا شده‌ بودیم. فرزندمان پیش من زندگی می‌کرد. بعد از کشته‌‌شدن شکوفه، بچه هم به‌دلیل بیماری ریوی جانش را از دست داد و حالا من درخواست صدور حکم قانونی را دارم. در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: «چندماه پیش در خیابان با مقتول آشنا شدم و بعد از اینکه شماره تلفنش را گرفتم، به‌صورت پیامکی با هم در ارتباط بودیم و رابطه‌مان زیاد شد، تا اینکه روز حادثه طبق قرار قبلی به خانه‌‌اش رفتم و پولی به او دادم، اما شکوفه عصبانی شد و گفت تو به من قول داده ‌بودی شش‌میلیون‌تومان قرض بدهی، من روی این پول حساب‌ کرده‌ بودم چون باید پول پیش خانه را بدهم و صاحب‌خانه جوابم کرده ‌است.

 

شکوفه به من تهمت زد و مرا از خانه‌اش بیرون کرد. عصبانی شدم از داخل ماشین دوستم که مرا به محل رسانده ‌بود چاقو برداشتم و چندضربه به شکوفه زدم بعد هم از ترس اینکه دستگیر شوم تلفن‌های او را برداشتم تا ماموران متوجه تماس‌های ما نشوند.» سپس متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد. او اتهام را رد کرد و گفت: من اصلا در جریان ماجرا نبودم. فرید سراغم آمد و گفت بیا با هم به تهران برویم. من هم قبول کردم. در راه از من خواست چندلحظه توقف کنم. او پیاده شد و گفت زود برمی‌گردد. من هم پیاده شدم کاری انجام بدهم، وقتی برگشتم دیدم فرید در ماشین نشسته و بسیار آشفته ‌است. از ماجرا هیچ‌‌اطلاعی نداشتم.» هیات‌قضات بعد از شنیدن دفاعیات متهمان، برای صدور رای دادگاه وارد شدند و متهم ردیف‌اول را به قصاص محکوم کردند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي