ماجرای رابطه عاشقانه جدید آنجلینا جولی

تاريخ : 23 مهر

به تازگی خبرهایی مبنی بر رابطه عاشقانه جدید آنجلینا جولی با یکی از شیوخ عرب شنیده می شود که در ادامه جزییات آن را می خوانید

ماجرای رابطه عاشقانه جدید آنجلینا جولی, پورتال خبری فرهنگی گهر

آنجلینا جولی از شوهر سابقش برد پیت، با ۶ فرزند پس از ۱۲ سال زندگی مشترک جدا شد. این زوج یکی از محبوب ترین زوج های دنیا بودند.

به راستی چه اتفاقی برای این زوج هنرمند و محبوب افتاده است؟ آشنایی آنها به اینجا باز میگردد که ، برد پیت در سال ۲۰۰۳ بود که در فیلم «آقا و خانم اسمیت» بازی کرد. در آن زمان نقش مقابل برد پیت، نیکول کیدمن بود اما گویا برد پیت نمی توانست به خوبی با او ارتباط برقرار کند، به همین دلیل آنجلینا جولی را برای این نقش انتخاب کردند.

از آن زمان بود که شایعات رابطه این دو بازیگر با هم پخش شد. برد پیت در آن زمان با جنیفر آنیستون زندگی می کرد اما رابطه آنها رفته رفته بد و بدتر شد طوری که در سال ۲۰۰۵ از یکدیگر جدا شدند.  از اینجا بود که رابطه این دو علنی شد.

طبق یک ادعا آنجلینا وارد یک رابطه عاشقانه با یک میلیونر عرب شده است که این یکی از دلایل جدایی او از برد پیت است.

به نقل از اسپوتنیک، «آنجلینا جولی» هنرپیشه مشهور هالیوود در یکی از برنامه های خیریه در خاورمیانه، معشوق میلیونر خود را یافته و به او دل باخته است!

اسپوتنیک از معشوق جدید آنجلینا جولی با تعبیر “شیخ عرب” یاد کرده است.

Hollywood Life در همین زمینه می نویسد:آنجلینا جولی از ۶ ماه پیش با این میلیونر متأهل ۵۰ ساله (که نامش هنوز فاش نشده) رابطه دارد. آن دو در یک برنامه خیریه در خاورمیانه آشنا شده اند. آنجلینا جولی به عنوان سفیر صلح سازمان ملل، در برنامه های خیریه بسیاری شرکت می کند.

بر پایه این گزارش، آنجلینا دیگر نمی توانست رابطه خود را با این تاجر پنهان کند. او به طور خیلی واضح در مقابل همسر خود “برد پیت” این مسأله را فاش کرد. این رسوایی، نتیجه ای جز “طلاق” به همراه نداشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي