ماجرای خالکوبی فوتبالیست ها / هزینه خالکوبی

تاريخ : 6 مرداد

بسیاری از فوتبالیست های ایران روی بدنشان خالکوبی دارند، اما ماجرای این خالکوبی ها چیست؟ هزینه آن چقدر است؟ از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: ماجرای خالکوبی فوتبالیست ها / هزینه خالکوبی .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

ماجرای خالکوبی فوتبالیست ها / هزینه خالکوبی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

خالکوبی سوژه‌ای است که هر از چند گاهی روی بورس می افتد. فوتبالیست‌ها روز به روز علاقه‌شان به خالکوبی بیشتر می‌شود. شاید به خاطر جذابیت‌های پنهانی که برای آن‌ها دارد و شاید به خاطر آن که بیشتر دیده شوند.

به هر حال بازی‌های لیگ از تلویزیون پخش می‌شود و فوتبالیست‌ها می‌توانند از این طریق خالکوبی‌های خود را به رخ بکشند. در محل تمرین، فیزیوتراپی‌ها و جاهای دیگر هم که خالکوبی‌ها نمایان‌تر می‌شود.

یک فوتبالیست سرشناس که نمی‌خواست نامش فاش شود در این ارتباط گفت: «خالکوبی‌های من پیدا نیست و مشکل خاصی هم ندارد. کسانی هستند که ۱۰ برابر من خالکوبی می‌کنند اما کسی کاری به آن‌ها ندارد.»

فصل گذشته یکی از مدافعان استقلال عکس یک سوسمار بزرگ را پشت پای چپش خالکوبی کرده بود و به همه نشان می‌داد. جالب اینکه این موضوع تبدیل به یکی از سوژه‌های اصلی تمرین استقلال شده بود و بازیکنان هر روز با دیدن او می‌پرسیدند سوسمارت خوبه؟!

در یک مورد دیگر بازیکن پرسپولیس ۷، ۸ نقطه از بدنش را خالکوبی کرده بود. وقتی با یکی از مربیان صحبت می‌کنیم که چرا شما جلوی یکسری مسائل حاشیه‌ای شاگردانتان را نمی‌گیرید، گفت: «من سرمربی تیم هستم و باید مسائل فنی را حل و فصل کنم نه مسائل حاشیه‌ای را. به هر حال فدراسیون کمیته اخلاق، انضباطی و… دارد. باشگاه هم کمیته فرهنگی، مدیرعامل و… دارد. کار من استپ، سانتر، تاکتیک و… است نه مبارزه با سوسمارها و پلنگ‌های خالکوبی شده روی بدن بازیکنان.»

شاید رکورددار خالکوبی در ایران اشکان دژاگه باشد که کل دست‌ها و پشت گردنش خالکوبی دارد اما فوتبالیست‌های دیگری هم هستند که خالکوبی‌هایشان معروف است از جمله فروزان، برهانی، بنگر، فخرالدینی، عمران‌زاده و…

طبق شنیده‌های موثق ما خالکوبی فوتبالیست‌ها حدود ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان آب می‌خورد که البته آن‌ها مشکل خاصی برای پرداخت آن ندارند. یکی از بازیکنان سرشناس شهرستانی که عکس یک دختربچه را روی بازوهایش خالکوبی کرده، گفت: «این خالکوبی برای من چیزی حدود ۱.۵ میلیون آب خورد و البته دائمی هم نیست!»

همانطور که می‌دانید خالکوبی‌ها یا دائمی هستند که خیلی سخت پاک می‌شود و یا تتوی موقت است که راحت‌تر محو خواهند شد. چندی قبل تمام کسانی که به یک کلینیک پزشکی مرتبط با یکی از باشگاه‌ها رفته بودند تا دست و پای خود را درمان کنند ناگهان چهره فوتبالیستی را دیدند که تقریبا ۸۰ درصد بدنش خالکوبی شده بود؛ از کمر و سینه گرفته تا هر ۲ پایش، دست‌ها و بازوها. جالب این‌که تمام خانم‌های حاضر در کلینیک هم خالکوبی‌های آقای فوتبالیست را می‌دیدند و او هم حسابی کیف می‌کرد!

فوتبالیست‌هایی که به اصطلاح خالکوبی‌باز هستند به این مسئله معتاد می‌شوند و انگار اگر خالکوبی نداشته باشند یک چیزی کم دارند. یکی از آن‌ها که بازیکن معمولی یک تیم سرشناس است طی ۲ سال گذشته ۵ بار خالکوبی‌اش را عوض کرده و کلا آدم تنوع‌طلبی است.

یکی از همبازیانش هر روز که او را می‌بینند، به او می گوید: «خالکوبی جدید چی داری؟!» این بازیکن در همین ۲ سال چیزی حدود ۶، ۷ میلیون خرج خالکوبی کرده که خودش می‌گوید: «فدای سرم، پول یک پراید مدل ۸۳ هم نمی‌شود!»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي