ماجرای اهدای هدایای نفیس به بازیکنان تیم استقلال

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 17 اسفند

در جدیدترین اخبار در مورد تیم استقلال می خوانیم که علاقه سعید افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال به مانورهای رسانه‌ای بالاخره کار دستش داد.!

.

ماجرای اهدای هدایای نفیس به بازیکنان تیم استقلال, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

به گزارش گهر، حتما می‌دانید که وبسایت باشگاه استقلال در خبری اعلام کرد سعید افجه‌ای، سخنگوی باشگاه با حضور در جمع بازیکنان هدایای نفیسی را به آنها تقدیم کرده است. اما این چهره خوش مصاحبه و علاقه‌مند به حضور در تیترهای رسانه‌ها چه هدیه‌ای به استقلالی‌ها تقدیم کرده بود که آن را نفیس خوانده بود؟

همه از چیز به بعد از بازی برابر نفت مسجد سلیمان ربط دارد؛ زمانی که تیتر “هدایای ویژه آقای سخنگو” به مذاق بازیکنان استقلال خوش نیامد تا آنها بعد از برد برابر نفت مسجد سلیمان روبرو دوربین از خجالت افجه‌ای در بیایند. آنها با اعلام اینکه آنطورها هم که او در رسانه‌ها این هدیه را به تیتر تبدیل کرده هم ارزشمند نبوده و البته برخی‌ها هم سعی داشتند اعتراض‌شان به این مساله را کمی ملایم‌تر به گوش آقای سخنگو برسانند.

آنها اساسا نسبت به بازتاب رسانه‌ای اهدای بسته‌ای که شامل میله سلفی، یک هندفری، یک شارژر و یک قاب موبایل بود واکنش نشان دادند و البته اعتراض‌شان هم به حق بود.

آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و رضا عنایتی که از این هدیه ناراضی بودند در پایان بازی در میسکدزون حاضر شدند و با شوخی و خنده در این باره صحبت کردند. آرش حتی پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد با توجه به عدم نیازش به این پکیج هفت رنگ آن را در هتل گذاشته. موضوع استفاده از صفت نفیس برای این پکیج بود که کاملا عجیب به نظر می‌رسید. این بسته نه در شان یک تیم لیگ برتری مثل استقلال بود و نه اصولا آنقدر ارزش داشت که بشود با آن در رسانه‌ها موج ایجاد کرد.

البته آقای سخنگو یک آپشن جالب هم به بازیکنان اعلام کرد و آن این بود که آنها می‌توانند با حضور در فروشگاه مورد نظر هر کدام از این اقلام را که مشکلی داشت تعویض کنند!

حالا شما تصور کنید بازیکنی مثل رضا عنایتی که به دلیل پیروزی برابر سپاهان دست به جیب شده و به تمام اعضای تیمش سکه داده است بخواهد برای تعویض میله سلفی‌گیری تا آن سر شهر برود! افجه ای امروز در این باره شفاف سازی کرده و گفته این پکیج بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می‌ارزیده و وسع او در آن لحظه اینقدر بوده است. توجیهی که به مراتب جالب‌تر از تیتر سایت استقلال و تصمیم افجه‌ای برای شارژ بازیکنان قبل از بازی نفت با میله سلفی‌گیری‌ است!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي