لباس جدید تیم ملی ایران 2018

تاريخ : 1 اردیبهشت

لباس جدید تیم ملی ایران ۲۰۱۸

پیراهن تیم ملی فوتبال ایران این روزها به یکی از سوژه های مورد بحث در شبکه های اجتماعی، خبرگزاری ها و برنامه های ورزشی و غیر ورزشی تلویزیون تبدیل شده است.

لباس جدید تیم ملی ایران 2018, پورتال خبری فرهنگی گهر

لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸

در بین اظهارات مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که علی الظاهر مسئولیت دارند اما اختیار ندارند، دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۷ به عنوان جدید ترین وعده برای رونمایی از لباس جدید تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد.

اما نکته ای که در این بین خودنمایی می کند صحبت های عمدتا سطحی و عوام پسندی است که از هر گوشه و کناری از سوی هر فرد مرتبط و غیر مرتبط با موضوع لباس مطرح می شود. به راستی برنامه تلویزیونی صبحگاهی که دنبال خوراک روزمره خود می گردد و بی هیچ قرابتی با بحث تخصصی لباس ورزشی با ادبیات طنزگونه که منبع استناد آن تصویر غیر رسمی منتشر شده در شبکه های اجتماعی است چه تاثیر مثبتی بر موضوع لباس تیم ملی خواهد داشت؟

به راستی افرادی که از سوی فدراسیون اطلاعیه ای علیه این برنامه تلویزیونی منتشر می کنند و در آن مشخصا مجری برنامه را خطاب قرار می دهند تا چه حد با جایگاه سازمان ها و اشخاص و قواعد حرفه ای ارتباط آشنا هستند و تا چه میزان قادر به دفاع از ارزش های برند تیم ملی و بهره برداری از ظرفیت های نیروی انسانی و تجاری تیم ملی هستند؟

وقتی مسئول کمیته بازاریابی گرفتن ۱۰ درصد تخفیف بیشتر نسبت به خرید آکادمی مهدی مهدوی کیا را یکی از امتیازهای با ارزش گرفته شده در مذاکرات با آدیداس عنوان می کند، تشریح تفاوت های یک تیم ملی مانند ایران به عنوان یک برند ارزشمند با یک آکادمی فوتبال برای چنین فردی کاری بس دشوار خواهد بود.

ایشان با گاف رسمی در ارتباط با چاپ تصویر یوز در منیریه تهران بر روی پیراهن های آدیداس تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به چالش های فدراسیون در ارتباط با لباس تیم ملی افزود.

چه توجیهی دم دست تر از اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی سایر تیم های ملی به جز بزرگسالان لباس های ایرانی به تن کنند و قرارداد سراسر ضرر با آدیداس به این شکل تمسخر آمیز با استفاده دیگر تیم های ملی از لباس ایرانی بیشتر به یک فاکتور خرید شبیه باشد تا قرارداد حرفه ای!؟

به زودی به موضوع عدم چاپ تصویر یوزپلنگ و همچنین طرح احتمالی پیراهن جدید تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ خواهیم پرداخت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي