كيف همسر رهبر كره‌شمالي جنجال به پا کرد

دسته بندي : سیاست
تاريخ : 18 مرداد

ایسنا:حضور همسر جوان رهبر كره‌شمالي در انظار عمومي در حالي كه كيفي با مدل “كريستين ديور” در دست دارد، به شدت با كشوري كه در فقر غوطه‌ور است، مغايرت دارد.

“ري سول جو”، همسر كيم جونگ اون، رهبر كره‌شمالي در حاليكه وي را براي ديدار از يكي از واحدهاي ارتش اين كشور همراهي مي‌كرد، اين كيف دستي را به همراه داشت.

كيف همسر رهبر كره‌شمالي جنجال به پا کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

روزنامه “جونگ آنگ” – چاپ كره‌جنوبي – نيز امروز (چهارشنبه) نوشت كه اگر اين كيف مدل اصلي كريستين ديور باشد۱.۸ ميليون ورن (يك هزار و ۵۹۴ دلار) مي‌ارزد.

تصاوير پخش شده توسط تلويزيون دولتي و آژانس‌هاي خبري رسمي كره‌شمالي نشان مي‌دهد كه اين زوج در حال نظارت بر رژه نمايشي توسط سربازان ارتش بودند.

همسر جوان رهبر كره‌شمالي با لباسي به رنگ سفيد و سياه در كنار كيم جونگ اون نشسته و كيف مدل ديور وي با حرف “D” بزرگ در كنار وي قرار داشت.

همراهي اين زن جوان در كنار رهبر كره‌شمالي در انظار عمومي باعث مناقشاتي در مورد هويت وي شده است.

كيم جونگ ايل كه در اواخر دهه دوم زندگي خود به سر مي‌برد، پس از مرگ پدرش كيم جونگ ايل در دسامبر گذشته، قدرت را به دست گرفت و رهبر كره‌شمالي شد.

حضور اين زن جوان در لباس‌هاي فاخر و گران قيمت كاملا در تضاد با جمعيت ۲۴ ميليوني فقير كره‌شمالي است كه از كمبود غذا از اواسط سال‌هاي ۱۹۹۰ ميلادي در رنج هستند.

آژانس‌هاي سازمان ملل پاييز گذشته اعلام كرده بودند كه در سال ۲۰۱۲ ميلادي سه ميليون تن در اين كشور نيازمند كمك فوري هستند.

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي