قیمت باطری جارو شارژی مجیک

تاريخ : 29 اردیبهشت

قیمت باطری جارو شارژی مجیک

جاروبرقی, یکی از وسایل لازم و ضروری خانه است امروزه از این وسیله پر سر و صدا در بیشتر خانه ها استفاده می شود

شاید تصور این موضوع چندان آسان نباشد که زمانی خانم‌های خانه‌دار مجبور بودند با جارو دستی خانه را جارو کنند و با پارچه گردوغبار را بگیرند.

البته این روش‌ها موجب برخاستن بیشتر گرد و غبار و انتشار آلودگی در خانه می‌شد در حالی که جاروبرقی روش بهتر و سالم‌تری برای تمیز کردن خانه است.

 

 

و حالا..

جارو شارژی مجیک Magic مدل AV-501 با قدرت مکش قوی و طراحی شیک و زیبا جهت جارو کردن و تمیز کردن گرد و خاک انتخاب مناسبی می باشد. این جارو دارای فیلتر پلاستیکی است که گرد و خاک را تمیز کرده و خروج ذرات ریز و غبار را به حداقل می رساند. جارو شارژی مجیک دارای دکمه نرم روشن/ خاموش می باشد که با فشار آن دستگاه روشن می شود. جهت روشن کردن جارو کافی است دکمه نرم واقع در دسته جارو را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. با برداشتن دست از روی دکمه ، دستگاه خاموش می شود. نوع باطری جارو شارژی نیکل کادمیوم می باشد که در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. روش شارژ آسان از مزیت های این دستگاه می باشد. مدت زمان شارژ حدود ۸ ساعت می باشد. پس از شارژ کامل می توان حدود ۱۰ دقیقه کامل از دستگاه استفاده نمود.

 

قیمت باطری جارو شارژی مجیک, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

ویژگی این دستگاه مجهز بودن به پایه نگه دارنده شارژ می باشد که جارو جهت شارژ داخل آن قرار می گیرد. مزیت دیگر پایه نگه دارنده آن است که جارو همیشه در دسترس می باشد. جهت شارژ شدن دستگاه آداپتور را ابتدا به پایه شارژ و سپس به پریز برق وصل کنید. بدنه دستگاه را روی پایه ی شارژ قرار دهید، پس از روشن شدن چراغ نشانگر، شارژ دستگاه آغاز می شود. جهت افزایش عمر باتری پس از این که کاملأ خالی شد آن را شارژ کنید. اگر پس از هر بار استفاده مخزن جارو را خالی و تمیز کنید دستگاه بهترین عملکرد را خواهد داشت.


باتری جاروی شارژی

باتری مورد استفاده در جاروی شارژی باتری های با قابلیت شارژ مجدد هستند. این باتری ها باتکنولوژی نیکل کادمیوم و ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر هستند. گروه ۲۲۲ دسته ای از بهتربن و با کیفیت ترین باتری های جاروهای شارژی را با قیمت بسیار مناسب جهت عرضه به صورت کلی در ذیل معرفی و قرار داده است.

 

قیمت باطری جارو شارژی مجیک, پورتال خبری فرهنگی گهرقیمت باطری جارو شارژی مجیک, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

قیمت باطری جارو شارژی مجیک, پورتال خبری فرهنگی گهر

قیمت باطری جارو شارژی مجیک, پورتال خبری فرهنگی گهر

باطری نیکل کادمیم 

Nickel–cadmium battery 

باطری‌های نیکل–کادمیم (به انگلیسی: Nickel–cadmium battery) (مخفف : NiCd یا NiCad) گونه‌ای از باتری‌های قابل شارژ هستند که در آن از نیکل (III) اکسید و کادمیم به صورت فلز به عنوان الکترود استفاده می شود. این نوع از باتری‌ها نخستین بار توسط مهندس سوئدی والدمار جانگنر در سال ۱۸۹۹ میلادی اختراع گردید. استفاده از این نوع از باتری‌ها در لوازم الکترونیکی مانند گوشی تلفنهای بیسیم است .

محدوده قیمت

 ۳۵.۰۰۰تومان   تا      ۳۷۰.۰۰۰تومان
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي