قوچان نژاد یکی از خشن های جام جهانی

قوچان نژاد یکی از خشن های جام جهانی

قوچان نژاد یکی از خشن های جام جهانی

به نقل از سايت ياهو، 19 خطا در پنج بازي مروان فلاييني را در صدر خشن‌ترين بازيکنان جام‌جهاني قرار داده است. هافبک بلژيک در تمام مسابقات تيمش در برزيل حاضر شد و توانست يک بار هم گلزني کند.

جالب است که بازيکن منچستريونايتد با وجود اينکه بيشترين خطا را در اين مسابقات انجام داده، هيچ اخطاري دريافت نکرد. فلاييني 415 دقيقه بازي کرده و 19 خطا انجام داده يعني به طور متوسط هر 22 دقيقه يک خطا مرتکب شده است.

رضا قوچان‌نژاد از ايران در 270 دقيقه بازي 16 خطا انجام داد تا دومين بازيکن خشن اين مسابقات لقب بگيرد. بر خلاف فلاييني قوچان‌نژاد يک مهاجم است و اين آمار نشان مي‌دهد که فقط مدافعان نيستند که مرتکب خطا مي‌شوند.

کريستين بولانوس و برايان روئيز، دو بازيکن کلمبيا با 14 و 13 خطا در مکان‌هاي بعدي هستند و ژردان شکيري نيز 13 خطا انجام داده است.

روبين فان‌پرسي و فرناندينيو از هلند و برزيل با 12 خطا ديگر بازيکنان خشن در اين مسابقات هستند اما بازيکني که به نسبت دقايق حضورش در مسابقه بيشترين خطا را انجام داده، جرمين لنس از هلند است. مهاجم هلند در تنها 127 دقيقه حضورش در مسابقه 9 خطا انجام داد که به طور متوسط در هر 14 دقيقه يک خطا مرتکب شده است. فلاييني به طور متوسط در هر 22 دقيقه يک خطا و قوچان‌نژاد در هر 16 دقيقه يک خطا انجام داده‌اند.

همچنين جالب است بدانيد که کادامورو و اسکار گراندوس (کاستاريکا) بدون اينکه وارد زمين مسابقه شوند، کارت زرد گرفتند. کادامورو به دليل وقت تلف کردن براي نشستن روي نيمکت الجزاير و گراندوس به دليل اعتراض به داور مسابقه اخطار گرفتند.

استيون ديفور از بلژيک در ديدار مقابل کره‌جنوبي تنها 44 دقيقه پس از شروع مسابقه کارت قرمز گرفت تا سريع‌ترين اخراجي اين مسابقات باشد. آنته ربيک از کرواسي نيز با اخراج مقابل مکزيک آمار مشابهي را به ثبت رساند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند