قهر علیخانی و تشویق دایی به جای استیلی!

تماشا: بهنام صفوی، پنجشنبه شب در حالی در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه رفت که حاشیه های رنگ و وارنگ، برنامه اش را تحت تاثیر قرار دادند. در روزی که قرار بود شاهد آشتی کنان بهنام صفوی و برادران خسروی (سیروان و زانیار) باشیم، اتفاقات عجیب و غریب، باعث شدند که این خواننده برنامه اش را با حاشیه های مختلف برگزار کند.

این آخرین کنسرتی بود که قبل از ماه رمضان در سالن برج میلاد برگزار می شد. پرونده اجراهای زنده بعد از این کنسرت، تا یک ماه آینده بسته می شود تا اهالی موسیقی بعد از چند هفته شلوغ و ترافیک کنسرت، کمی به استراحت بپردازند.

برنامه با ویدئوی یکی از قطعات جدید این خواننده شروع شد. این ویدئو به گونه ای تنظیم شده بود که هماهنگی خوبی بین تصویر روی مانیتور و صدای بهنام صفوی ایجاد شده بود و این خواننده برنامه اش را با این ویدئو به خوبی استارت زد.

سالن برگزاری برنامه همانطور که پیش بینی می شد، با استقبال خوب مخاطبین موسیقی پر شده بود و مهمانان فراوانی هم در ردیف اول حضور داشتند که به دلیل ترافیک حضور مهمانان ویژه، بسیاری از آنها در ردیف هایی به جز VIP مستقر شدند. مسئله ای که البته باعث دلخوری برخی از آنها نیز شد.

قهر علیخانی و تشویق دایی به جای استیلی!, پورتال خبری فرهنگی گهر

استیلی هو شد، دایی تشویق شد!

در ابتدای برنامه بود که بهنام صفوی با ذکره خاطره گل معروف تیم ملی فوتبال برابر آمریکا، از همه حاضرین در سالن خواست که به تشویق مهمان حاضر در سالن بپردازند. ولی به محض معرفی «حمید استیلی» حاضران در سالن به صورت یکپارچه «علی دایی» را تشویق کردند تا بهنام صفوی مجبور شود بگوید: «علی دایی هم چهره محبوب و دوست داشتنی ماست. علی دایی هم ورزشکار خوبی است. ایشان هم برای ما قابل احترامند ولی باز هم به احترام حضور آقای استیلی یک بار دیگر ایشان را تشویق کنید.»

در این بین عده ای از انتهای سالن شروع به هو کردن این مربی پرسپولیسی کردند که همین باعث واکنش عده بیشتری از حاضرین در سالن شود و هیاهویی از «هو» کردن و تشویق، اوضاع را تا حدودی متشنج کرد. استیلی هم که به همراه همسر و دو دختر خردسالش در ردیف دوم سالن نشسته بودند سری تکان داد و منتظر اتمام این ماجرا شد.

علیخانی قهر کرد

صفوی به تدریج شروع به خواندن قطعات پرطرفدارش کرد. در این بین «عشق من باش» همانطور که پیش بینی می شد با استقبال بیشتری از سوی حاضرین در سالن روبرو شد. بعد از لحظاتی همه گروه حاضر در جلوی سن حاضر شدند و روی چهارپایه های مخصوصشان نشستند تا برخی از قطعات این خواننده را به صورت آنپلاگ و صمیمی تر اجرا کنند. قطعاتی چون «آرامش» در این سبک اجرا، از بقیه آثار بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

بعد از لحظاتی، صفوی به معرفی یکی از مجریان قوی و خوش ذوق صدا و سیما پرداخت که در بین مردم نشسته بود. ظاهرا او هم از جمله کسانی بود که از محل نشستنش در سالن دلگیر بود. به محض معرفی احسان علیخانی، این مجری به طرز ویژه ای از سوی دوستدارانش تشویق شد تا محبوبیت بالایش به همه ثابت شود. هر چند در میانه برنامه، علیخانی با چهره ای درهم و بدون خداحافظی با دست اندرکاران برنامه، از در ورودی VIP از سالن خارج شد تا با این رفتار، دلخوری اش را بروز داده باشد.

مهمانان دیگر

شهرام شکوهی و شهاب رمضان هم از جمله هنرمندانی بودند که در سالن برنامه حضور داشتند و از سوی صفوی به حاضران در سالن معرفی شدند. استقبال از شهرام شکوهی در این بین به طرز عجیبی بالا بود. شهرام شکوهی و شهاب رمضان وجه اشتراکی هم با هم دارند و آن اینکه هر دو برای «شام ایرانی» تیتراژ خوانده اند. یکی برای آقایان و یکی برای خانم ها.

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي