قلمی جدید و حساس به میزان فشار برای آی‌پد

تاريخ : 30 مرداد

حتما تا کنون دیده‌اید که سامسونگ برای تبلت‌های سری نوت خود از قلم استفاده می‌کند این قلم‌ها در تبلت‌ها کارآیی بسیار زیادی دارند. باز هم حتما می‌دانید که لوازم جانبی که برای گجت‌های اپلی مانند آی‌پد و آیفون ارائه می‌شوند از تمام برندهای دیگر بیشتر است و کمپانی‌ها علاقه خاصی به ساخت لوازم جانبی برای گجت‌های اپلی دارند. اگر شما آی‌پد دارید و تا کنون به تبلت‌های نوت سامسونگ با حسرت نگاه می‌کردید بعد از این تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تا ماه اکتبر (مهر ماه( صبر کنید.

به گزارش جی اس ام کمپانی Wacom قلمی جدید را برای آی‌پد معرفی کرده است که  Intuos Creative Stylus نام دارد. این قلم توسط بلوتوث ۴ به آی‌پد نسل جدید و آی‌پد مینی متصل خواهد شد و کاربر می‌تواند در ۲۰۴۸ سطح مختلف فشار را بر روی آی‌پد خود وارد کند یعنی قلم به فشار حساس است، همچنین زمانی که از این قلم استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید دست خود را بر روی صفحه نمایش آی‌پد بگذارید و به نوشتن و یا طراحی کردن بپردازید زیرا در زمان اتصال قلم به آی‌پد صفحه نمایش به لمس دست غیرحساس خواهد شد و تنها قلم بر روی آن اثر خواهد داشت، بنابراین دیگر به اشتباه جای دیگری از صفحه نمایش لمس نخواهد شد.

قلمی جدید و حساس به میزان فشار برای آی‌پد, پورتال خبری فرهنگی گهر

این قلم در داخل خود یک باتری خواهد داشت که می‌تواند تا ۱۵۰ ساعت را پشتیبانی کند و قرار است در دو رنگ مشکی و آبی ارائه شود.

اما یک مشکل در اینجا وجود دارد که سیستم عامل iOS از قابلیت حساس بودن قلم به فشار پشتیبانی نمی‌کند و سازندگان برنامه‌های مختلف باید در داخل برنامه خود این ویژگی‌ها را قرار دهند اما نگران نباشید این بار یک نام بزرگ پشت اینکار ایستاده است، اینبار کمپانی بزرگ Wacom در پشت تولید این قلم است و به نظر می‌آید که برای اینکار برنامه‌هایی نیز دارد.

قلمی جدید و حساس به میزان فشار برای آی‌پد, پورتال خبری فرهنگی گهر

منبع: gsm.ir

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي