قلعه نویی در تراکتور ماندنی شد

قلعه نویی در تراکتور ماندنی شد
اخبار رسیده حکایت از آن دارد که قلعه نویی تصمیم به ماندن در تراکتور گرفته است. قلعه نویی در چند هفته گذشته بارها اعلام کرده بود در صورتی که باشگاه خواسته هایش را عملی کند در تراکتور می ماند.
به نوشته تماشا: خبری که می تواند برای طرفداران تبریزی خوشحال کننده و برای آبی هایی که دو هفته پیش با خود ثانیه شمار به ورزشگاه تختی تهران بردند، ناراحت کننده باشد، توافق امیر قلعه نویی با تراکتورسازی برای تمدید قرارداد و ادامه حضور روی نیمکت تیم تبریزی در فصل آینده است.
پس از کش و قوس های فراوان در چند هفته گذشته و شایعاتی مبنی بر تمایل او برای برگشت به استقلال، هر روز اخبار ضدونقیضی در این مورد به گوش می رسید. حتی شایعاتی مطرح شد که قلعه نویی با چند بازیکن صحبت کرده است تا فصل آینده آنها را با خود به استقلال ببرد.
اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که قلعه نویی تصمیم به ماندن در تراکتور گرفته است. قلعه نویی در چند هفته گذشته بارها اعلام کرده بود در صورتی که باشگاه خواسته هایش را عملی کند در تراکتور می ماند.
در چند هفته گذشته هواداران تراکتورسازی هم برنامه ویژه ای برای راضی کردن «امیر پاشا» برای ماندن در تبریز تدارک دیدند. آنها در بازی تراکتور – پرسپولیس برای قلعه نویی سنگ تمام گذاشتند. «تراکتورچی لار» در هفته گذشته با حضور در محل تمرین این تیم خواهان ماندن قلعه نویی در تراکتور شدند.
این اتفاقات در تمرین چهارشنبه به اوج رسید. هواداران دو بنر بزرگ با تصویر امیر قلعه نویی را با خود به محل تمرین تیم بردند و شعار: «امیر بمان» را سر دادند. قلعه نویی هم به سمت هواداران رفت و از آنها تشکر کرد.
موضوع توافق امیر با تراکتور زمانی شکل جدی به خود گرفت که او به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای مطرح تبریزی رفت و از او حمایت کرد. حرکتی که نشان می داد او برای تراکتورسازی در فصل بعد برنامه ریزی کرده است.
تمام این تحرکات نشان می داد که بهترین زمان برای تمدید قرارداد فرا رسیده است. با پیگیری های تماشا مشخص شد که پنجشنبه شب در جلسه ای که بین جعفری، مدیرعامل تراکتورسازی با قلعه نویی انجام شد طرفین برای فصل بعد به توافق رسیدند.
سردار جعفری در گفت و گو با خبرنگار تماشا در تبریز، این خبر را تایید کرد. در این جلسه پیشنهاد رسمی تمدید قرارداد به قلعه نویی داده شد و سرمربی فعلی تراکتورسازان موافقت اولیه خود را با این پیشنهاد به باشگاه اعلام کرد.
همچنین قرار است قلعه نویی تا دوشنبه برنامه هایش برای فصل بعد را به باشگاه اعلام کند. برنامه هایی که باشگاه تبریزی برای برآورده کردن آن تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.
گردآوری: گروه ورزش گــهــر
منبع: تماشا
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه