قلعه نویی:شعار علیه بزرگان فوتبال خطاست / دایی عرق ریخته فوتبال است

تاريخ : 3 آبان

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران قلعه‌نویی اظهار داشت: ما چند مشکل فنی و تاکتیکی داریم که یکی از آنها به مسائل بدنی برمی‌گردد، متاسفانه ما هنوز به خواسته‌هایمان برای حضور ترکیب‌مان در یک بازی نرسیدیم و اصلا در طول فصل کامل نبودیم، متاسفانه بدن‌ها نیز خراب است و باید تلاش کنیم که این مشکل حل شود.

قلعه‌نویی درباره شعار هواداران علیه دایی نیز گفت:‌این کار را اصلا نمی‌پسندم و همه استقلالی‌ها بدانند اصلا خوب نیست. دایی یک وجهه بین المللی دارد، باید کمک کنیم دایی رئیس AFC شود و او به کنفدراسیون فوتبال آسیا برود. این موضوع اشتباه است.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما باید ارزش دایی را حفظ کنیم. این کارها یک سری چسبیده به فوتبال را خوشحال می‌کند و از آن سوء استفاده می‌کند. دایی یکی از بزرگان فوتبال است. .

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به سؤال دیگری که شاید شما با پیروزی مقابل فولاد باعث صدرنشینی قرمزپوشان شدید، گفت: ما کارخودمان را می‌کنیم و به این مسائل کاری نداریم، اما پرسپولیس تیم خوبی است و رویانیان با خدمات صادقانه‌اش و اثرگذارش به این فوتبال و پرسپولیس خدمت کرده، پرسپولیسی‌ها تیم خوبی هستند و لیاقت حضور در صدر جدول را دارند.

قلعه نویی:شعار علیه بزرگان فوتبال خطاست / دایی عرق ریخته فوتبال است, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي