قلعه‌نویی به جباری؛ سکوت کن تا من درستش کنم

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 5 شهریور

ازگشت شبانه مجتبی جباری از اصفهان به تهران با واکنش های متفاوتی همراه بود. بعد از اینکه خبر کنار گذاشتن شماره ۸ از ترکیب سپاهان در شهر پیچید و مثل توپ صدا کرد، بسیاری از دوستان و رفقای جباری با او تماس گرفتند تا اصل ماجرا را از خود او جویا شوند. در میان افرادی که با هافبک تماس گرفتند، چند بازیکن سرشناس استقلال نیز دیده می شدند که تا همین فصل پیش در کنار جباری به میدان می رفتند و با او رابطه نزدیکی داشتند.
قلعه‌نویی به جباری؛ سکوت کن تا من درستش کنم, پورتال خبری فرهنگی گهر
سیدمهدی رحمتی و وفرهاد مجیدی دو ستاره قدیمی تر استقلال جزو اولین نفراتی بودند که به شماره ۸ زنگ زدند اما مهمترین تماسی که با جباری برقرار شد، از سوی امیر قلعه نویی سرمربی آبی ها بود.
سرمربی استقلال که کماکان بابت جدایی ناگهانی مغز متفکر تیمش ناراحت و نگران است، شبانه با بازیکن سابقش تماس گرفت و جویای احوالش شد. امیر قلعه نویی در این مکالمه تلفنی پای دردل های جباری نشست و وقتی گلایه های او را شنید، به او تاکید کرد که با توجه تجربه دو سال حضورش در سپاهان به خوبی از جو این باشگاه و حساسیت و دافعه ای که نسبت به تهرانی ها دارند، باخبر است و می داند که تا چه اندازه شرایط برای جباری سخت است

قلعه نویی با افسوس به جباری گفت که ای کاش در تابستان عجله نمی کرد و چند روزی صبر می کرد تا او مشکلاتش با فتح ا… زاده را بسان فصل قبل حل کند. این اظهارنظر قلعه نویی سبب شد تا جباری با اظهار پشیمانی از پیوستن به سپاهان بلادرنگ رضایت خودرا برای آشتی کنان با فتح ا… زاده و بازگشت به استقلال اعلام کند. چراغ سبزی ناگهانی که لبخند ملیح سرمربی استقلال از پشت تلفن را به همراه داشت و او به جباری تاکید کرد که تمام تلاشش را انجام خواهد داد اما بهتر است او هم روزه سکوت بگیرد و حتی یک کلمه هم صحبت نکند تا ماجرا در آرامش حل شود.

 

منبع: افکار نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي