قلعه‌نویی: افتضاح بازی کردیم/ اکبرپور را به خانه‌اش می‌فرستم

امیر قلعه‌نویی با اینکه تیمش توانسته بود صبای قم را شکست دهد، از شاگردان خود ناراضی بود. او در کنفرانس خبری پس از بازی با صبا گفت: «از همه هواداران به خاطر بازی افتضاحی که جلوی صبا انجام دادیم عذرخواهی می‌کنم. در نیمه دوم عملکردمان آن‌قدر ضعیف بود که من در دوران مربیگری‌ام با هیچ تیمی این قدر ضعیف نبوده‌ام. نمی‌دانم بازیکنان خسته بودند یا اینکه کیلوها «من» در زمین راه می‌رفتند. در 20 دقیقه پایانی صبا چند تا بچه را به زمین آورد و آن‌قدر خوب بودند که باید ما را می‌بردند. باید نماز شکر به جا بیاوریم که با درخشش رحمتی این بازی را نباختیم.»

 

قلعه‌نویی: افتضاح بازی کردیم/ اکبرپور را به خانه‌اش می‌فرستم
او در مورد داوری هم گفت: «من بهتر است که در مورد داوری صحبت نکنم. البته حنیف عمران زاده قسم می‌خورد که روی بازیکن صبا خطا نکرده است. در یکی دو صحنه هم باید داور خطا می‌گرفت که نگرفت و همان توپ‌ها در نهایت تبدیل به موقعیت خطرناک برای صبا شد.»

 

قلعه‌نویی در مورد بازی گفت: «در نیمه دوم خیلی ضعیف بودیم. کیلوهایی از اسم در زمین بودند. فقط رحمتی برای ما خوب بازی کرد. تعویضی‌های ما هم خوب کار نکردند. نظری و اکبرپور در حد انتظار نبودند و باید آن‌ها را تنبیه کنم. فکر می‌کنم باید یک مدل دیگر بازی کنیم. تفکر بعضی از بازیکنان هم باید عوض شود. بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر از ابتدا در زمین نباشند و به عنوان بازیکن ذخیره به زمین بروند نمی‌توانند کارآیی لازم را داشته باشند. این تفکر غلطی است. من سیاوش اکبرپور را به خاطر این تفکر تنبیه می‌کنم. شاید به او مرخصی بدهم و او را به خانه‌اش بفرستم تا استراحت کند و این تفکر غلط را از ذهنش خارج کند.»

 

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه