قلعه‌نويي درخواست نکونام را رد کرد

جواد نکونام قبل از ترک تهران به همراه کاروان تيم‌ملي گفتگويي با معاون استقلال داشت و در مورد تمديد قراردادش به مذاکره پرداخت.

قلعه‌نويي درخواست نکونام را رد کرد
هافبک ملي‌پوش آبي‌پوشان که طي روزهاي گذشته شايعه حضورش در ليگ قطر به گوش مي‌رسيد از سوي ديگر با پيشنهادهايي از ليگ ايران مواجه شده است و گفته مي‌شود تراکتورسازي تبريز اصلي‌‌ترين خواهان کاپيتان تيم‌ملي است و با حضور کريمي در جمع تبريزي‌ها احتمال پيوستن نکونام به اين تيم نيز افزايش يافته است. از همين رو مسئولان استقلال تلاش کردند تا زودتر از ساير تيم‌ها رضايت جواد را براي آبي‌پوشان ماندن جلب کنند.
نکونام طي گفتگويي که با معاون باشگاه داشت به اين نکته اشاره کرد که پس از بازي تيم‌ملي مقابل کره جنوبي، قبل از اينکه جلسه‌اي با مسئولان ديگر تيم‌هاي خواهانش داشته باشد، نشستي با قلعه‌نويي خواهد داشت تا پس از بحث و گفتگو تصميم نهايي خود را اتخاذ کند. ديروز وقتي قلعه‌نويي تلفني پيگير نقل و انتقالات استقلال شد، معاون باشگاه به او اطلاع داد که نکونام مشکلي براي تمديد قرارداد ندارد و گفته که فقط قبل از آبي‌پوش شدن دوباره جلسه‌اي با سرمربي مي‌گذارد.
امير قلعه‌نويي هم به معاون باشگاه گفت که چه نيازي به جلسه گذاشتن با من است؟ نکونام اگر مي‌خواهد قراردادش را تمديد کند برود با مسئولان باشگاه نشست بگذارد و آنها هم نظرات را به من منتقل مي‌کنند.
اين اظهارنظر قلعه‌نويي به شايعه جدايي جواد از استقلال دامن زد به طوري که وقتي ديروز با معاون باشگاه صحبت کرديم در حالي که قبلا با جديت از ماندن هافبک دفاعي آبي‌پوشان مي‌گفت اين بار به اين موضوع اشاره داشت که شرايط نکونام براي آبي‌پوش ماندن مبهم است.
منبع:روزنامه نود

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه