قرعه کشی جدید بایودنت

قرعه کشی جدید بایودنت

برند بایودنت یکی از برندهای تولیدی داخلی در صنعت آدامس است که به واسطه قرعه کشی و جوایز باورنکردنی که دارد بسیار معروف شده است. در این بخش در مورد قرعه کشی بایودنت صحبت می کنیم.

قرعه کشی جدید بایودنت

بایودنت

برای ورود برند بایودنتبه بازار، تیم تحقیق و توسعه به صورت تمام وقت و متمرکز به مدت ٢سال بر روی کلیه ابعاد محصولات به مطالعه پرداخته و سفرهای متعددی به کشورهای پیشرفته دنیا داشته اند. نتیجه این تلاش های سختگیرانه، موفقیت بایودنت در خلق فرمول منحصربفرد برای تولید آدامس است. ما موفق شده ایم با به‌کارگیری بهترین مواد اولیه از شاخص ترین شرکت های دنیا، محصولی را خلق کنیم که نه تنها از نظر اسانس و طعم نمونه مشابه ندارد؛ بلکه به واسطه استفاده از ترکیبات سازگار با بافت دندان ها و محیط دهانی، باعث مراقب از دندان ها، از بین بردن باکتری های دهانی و جلوگیری از پوسیدگی می شود. تمامی آدامس های بایودنت بدون شکر بوده و در فرمول آن ها به جای استفاده از آسپارتام (که در همه برندهای آدامس وجود دارد)، از شیرین کننده های سلامت محور استفاده شده است.

مأموریت بایودنت سخت کوشی در بازار پرچالش آدامس برای ارائه محصولات حامی بهداشت دهان و دندان و کمک در انتخاب گزینه بهتر به مصرف کنندگان است.
انجمن دندانپزشکی به عنوان نهادی که دغدغه سلامتی دهان و دندان آحاد جامعه یکی از مهمترین اولویت های آن است، بعد از انجام آزمایش های کیفی متعدد و انطباق ترکیبات با استاندارهای پزشکی در یک بازه زمانی ١ ساله نشان سلامت را به آدامس بایودنت اعطا نموده است.

بایودنت چه محصولاتی دارد؟

بایودنت جزء معدود شرکت هایی است که تمرکز تخصصی و اول خود را بر روی تولید آدامس نهاده است. طیف وسیع محصولات این شرکت که به ندرت می توان مشابه آن را در محصول دیگری پیدا کرد ناشی از همین تمرکز است. همه محصولات بایودنت بدون شکر و از همه مهم تر فاقد آسپارتام است. گروه محصولات در چند طبقه قرار می گیرد:
  • محصولات سری دیلی: این گروه محصولات همان طور که از نام آن مشخص است برای مصارف روزانه است. طعم های این گروه به نحوی انتخاب و فرموله بندی شده است که شدت رایحه و طعم آنها بیش از سایر محصولات است. طعم های متنوع این گروه محصولات طراوت و تازگی در دهان ایجاد کرده و تمایل فرد را برای استفاده از آدامس به ویژه بعد از صرف غذا افزایش می دهد. این مکانیسم خود به خودی همیشه به سلامت دندانها کمک ویژه ای خواهد کرد.
  • گروه دوم محصولات بایودنت در طبقه طبیعی گنجانده می شوند. برای مثال آدامس کندر بایودنت به کمک پودر کندر خالص تهیه شده و به همین علت دارای خواص واقعی کندر نیز می باشد.
  • گروه سوم در سری ٢ in ١ قرار گرفته اند. این سری شامل محصولاتی است که از ترکیب دو طعم خارق العاده به وجود آمده اند. خلاقیت بایودنت در این گروه تمامی ندارد. ادامس موهیتو یکی از همین محصولات است.
  • گروه چهارم در سری ویتادنت قرار دارند. گروه ویتادنت حاوی ویتامین بوده و باعث می شود علاوه بر دریافت مزایای آدامس جویدن، ویتامین معادل نیاز یک روز بدن نیز جذب گردد. آدامس ویتامین ث بایودنت با طعم چای سبز در این گروه قرار گرفته است.
  • گروه پنجم محصولات تخصصی سلامت دندانها است. این گروه ترکیبات ویژه ای دارد و شبیه یک دندانپزشک همراه عمل می کند. مصرف مداوم محصولات این گروه به سفیدی، کاهش جرم بین دندانها، کاهش باکتری های سطح زبان و خوشبویی طولانی مدت تر دهان کمک بی نظیری خواهد داشت. ادامس دابل مینت و اکالیپتوس بایودنت با بسته بندی سفید و نقره ای در این گروه است.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه