قرص فنترمین قوی ترین و خطرناک ترین محصول لاغری

تاريخ : 20 تیر

این روزها خبرهایی مبنی بر خطرناک بودن قرص لاغری فنترمین شنیده می شود. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: قرص فنترمین قوی ترین و خطرناک ترین محصول لاغری .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

قرص فنترمین قوی ترین و خطرناک ترین محصول لاغری, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

فنترمین، یک داروی کلی است که در حدود چند دهه است که وجود دارد و توانسته علیرغم ورود رقبای جدید همچنان در گروه قرص های لاغری قرار بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این دارو به عنوان عاملی موثر در در آغاز رژیم های غذایی برای افراد دچار اضافه وزن شدید تجویز می شود.با این حال phentermine به عنوان یک محرک است که در صورت سومصرف طولانی  می تواند هزینه های سنگینی برای مصرف کنندگان داشته باشد.

مساله مهم اینجاست که بسیاری از پزشکان برای رژیم های لاغری این دارو را تجویز می کنندو در واقع از ارکان اصلی کلینیک های ویژه لاغری به شمار می رود.

فن ترمین اثر پایداری دارد با این  وجود FDA همچنان تایید چهار محصولات کاهش وزن جدید پس از ۲۰۱۲، ادامه  می دهد. فن ترمین – در سال ۱۹۵۹ تصویب شده و در حال حاضر توسط چند تولید کننده ساخته شده است.

فن ترمین ارزان است، اغلب با قیمتی نه چندان زیاد در دسترس قرار دارد.. داروهای جدیدتر، در مقابل، می تواند صدها دلار هزینه ماهانه داشته باشد و گاهی اوقات توسط بیمه پوشش داده نمی شود.

در ۱۹۹۰، فن ترمین به عنوان یکی از درمان  های ترکیبی شناخته شده مورد استفاده قرار گرفت، احساس کاهش وزن بعدها منجر به این مساله شد که ممکن است کاهش وزن مشکلات دریچه قلبی را ایجاد کند. فن فلورامین و دکس فن فلورامین از دیگر داروهای عمومی است که در بخش درمان کاربرد داشته و با مشکلات قلبی بی ارتباط هستند و اجازه دسترسی به آنها وجود دارد. گفتنی است  فن ترمین زمانی تصویب گردید که شرکت سازنده استانداردها را رعایت نکرده و تنها از طریق آزمایشات رسمی مورد شناخت قرار گرفته است.

با این حال، بیمارانی که فن ترمین را استفاده می کنند باید غربالگری شوند، چرا که دارو می تواند مشکلات قلبی موجود را تشدید کرده  و افراد مبتلا را دچار اختلالات غذا خوردن کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. عطار

    برای لاغری

    از هویج با حوصله خوردن وخوب جویدن ؛ یاد بگیر
    از آنار وانگور بدون عجله دونه دونه خوردن وفهم مزه هر دونه؛ یاد بگیر وتمرین کن.
    از زیتون کاله(خام): تحمل تلخی زندگی وهرچی مفید در خوشمزگی وشیرینی نیست

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي