قرائتی، چگونه شوهری است؟!

استاد قرائتی در مصاحبه‌اي می‌گوید:«شوهر به درد بخوری نیستم! بیشتر اوقات مجبورم به سفر بروم، همسرم گاهی گلایه می‌کند و می‌گوید این چه زندگی‌ای است؟ البته هر کس او را می‌بیند می‌گوید خوش به حالت، چه حاج آقایی داری!».

قرائتی، چگونه شوهری است؟!

 

چهارمین شماره از سری جدید همشهری آیه با مصاحبه‌ اختصاصی از حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ محسن قرائتی و دختر ایشان منتشر شده است. این گفت‌وگوها حاوی نکات جالبی از زندگی شخصی این روحانی محبوب و توصیه‌های استاد قراتی درباره سبک زندگی دینی است.

 

به گزارش ايسنا استاد قرائتی در بخشی از این مصاحبه می‌گوید:«شوهر به درد بخوری نیستم! بیشتر اوقات مجبورم به سفر بروم، همسرم گاهی گلایه می‌کند و می‌گوید این چه زندگی‌ای است؟ البته هر کس او را می‌بیند می‌گوید خوش به حالت، چه حاج آقایی داری!». او خاطره‌ای نیز درباره حمایت امام از درس‌هایی از قران تعریف کرده است:«زمانی مدیریت وقت تلویزیون قصد داشت برنامه من را تعطیل کند، اما وقتی خبر به امام خمینی(ره) رسید، ایشان پیغامی برای رئیس صدا و سیما فرستادند و گفتند این برنامه را تعطیل نکنید.»

 

شفاف نوشت: فاطمه قرائتی، دختر ایشان هم به همشهری آیه گفته که استاد قرائتی چگونه همسری است:«پدرم موقع ازدواج 19 سال و مادرم 13 سال داشت، اما در همه این سال‌ها پشتیبان یکدیگر بوده‌اند. پدرم بسیار قدردان است و بارها مقابل چشم ما دست مادرم را بوسیده است.» در ادامه، یادداشت‌هایی در نکوداشت استاد قرائتی به قلم آیت‌الله ارفع، حجت‌الاسلام غرویان و دکتر مریم عبدالباقی منتشر شده است.

 

گردآوری: گروه خبر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه