قتل وحشتناک زن مطلقه 19 ساله در وسط خیابان

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 23 آذر

قتل وحشتناک زن مطلقه ۱۹ ساله در وسط خیابان

صبح سه‌شنبه هفته گذشته در چهارراه تابلو گرگان، رهگذران شاهد قتل هولناک یک زن جوان ۱۹ ساله بودند که توسط مرد جوانی با ضربات شدید چاقو به قتل رسید.
زن جوان که بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

قتل وحشتناک زن مطلقه 19 ساله در وسط خیابان, پورتال خبری فرهنگی گهر
یکی از مغازه‌دارها که شاهد جنایت بوده، اظهار کرد: صبح ساعت ۰۸:۳۵دقیقه کنار خیابان در حال گفت‌وگو با یکی از دوستانم بودم که ناگهان متوجه شدم زن جوانی در حال دویدن و فرار از دست مرد جوانی است که آن مرد نیز با چاقویی در دستش در تعقیب وی است.
وی افزود: در مدت زمان کوتاهی که زن جوان از خیابان عبور کرد و دوباره برای فرار از دست آن مرد می‎خواست عرض خیابان را بدود، در بین خودروها تعادلش را از دست داده و مرد جوان نیز با چاقویی که در دست داشت تعدادی ضربه بسیار شدید از پشت به بدن آن زن زد و بلافاصله از محل متواری شد.
او گفت: این حادثه در کمتر از ۲۰ ثانیه روی داد و پس از فرار آن مرد، مردم بلافاصله وی را در کوچه‎های پایین‎تر دستگیر کرده و موضوع را به پلیس ۱۱۰ و اورژانس ۱۱۵ برای اقدامات ویژه اطلاع دادند.

یکی دیگر از شاهدان حادثه در این گفت‌وگو بیان کرد: مردمی که در صحنه بودند بسیار تلاش کردند که با نگه داشتن محل جراحت جلوی خونریزی را بگیرند، اما تعداد ضربات چاقو به قدری شدید و زیاد بود که خون بسیار زیادی کف خیابان را پر کرده بود.
وی اضافه کرد: در همه عمرم چنین صحنه ناراحت‌کننده‎ای را ندیده بودم و هر شخصی که این صحنه را دید بسیار متأسف و ناراحت بود و از لحظه وقوع حادثه کسبه و کسانی که صحنه را مشاهده کردند از نظر روحی بسیار آشفته هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص زوایای دیگر وقوع این حادثه، اظهار کرد: صبح سه‌شنبه و در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ گرگان مبنی بر وقوع یک نزاع و درگیری در چهارراه تابلو گرگان مأموران بلافاصله برای بررسی صحنه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
سرهنگ محمدرضا اکبری ادامه داد: مأموران هنگام رسیدن به صحنه جرم مشاهده کردند که شهروندان مرد چاقو‌کش را دستگیر کرده‌اند و تحویل مأموران داده‌اند که یکی از شاهدان حادثه به مأموران اظهار کرد این مرد با زنی درگیر شده و با چاقو وی را مجروح کرده است و پس از این عمل چاقو را به داخل حیاط‎های خانه‌های اطراف پرت کرده و در حال فرار بود که مردم وی را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: پویا ۲۳ ساله تحت بازجویی قرار گرفت.
مأموران چاقوی وی را در حیاط یکی از خانه‌های اطراف محل جنایت کشف کردند که بر اثر شدت پرتاب شدن دچار شکستگی شده و هنگام بازرسی از پویا یک پنجه بوکس نیز به‌دست آمد.
سرهنگ اکبری ادامه داد: مأموران برای بررسی وضعیت زن جوان به نام فائزه نیز به بیمارستان اعزام شدند که براساس اعلام کادر پزشکی، فائزه ۱۹ ساله به علت شدت جراحات وارده بر اثر ورود سه ضربه چاقو از پشت جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: پویا در اعترافاتش گفته است که فائزه همسر وی بوده و در خیابان وی را با مردی غریبه دیده و با آن مرد درگیر شده، اما همسرش برای مداخله وارد شده و ضربه چاقو به وی اصابت کرده است.
سرهنگ اکبری بیان کرد: در تحقیقات دیگر مأموران مشخص شد که فائزه همسر سابق پویا بوده و چهار سال پیش با هم ازدواج کرده بودند و به دلیل اختلافات خانوادگی سه ماه پیش در جلسه رسمی دادگاه از هم جدا شده‌اند.
وی اضافه کرد: با بررسی‎های تکمیلی در خصوص نحوه حادثه و با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‎های مداربسته محل وقوع حادثه و تحقیقات میدانی مأموران مشخص شد که اظهارات پویا دروغ بوده و در خصوص نحوه حادثه بسیاری از زوایای موضوع برای مأموران مشخص شد.

دادستان مرکز استان گلستان نیز گفت:  وقوع حادثه فجیع روز سه‌شنبه در انظار عمومی و نیز نوع جرم که قتل است، آرامش جامعه را برهم زده و رسیدگی نیز باید به‌گونه‌ای باشد که روح آسیب دیده مردم آرام شود.

منبع: خبرآنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي