قابلیت های جدید اینستاگرام + آموزش

تاريخ : 14 آذر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

قابلیت های جدید اینستاگرام + آموزش

قابلیت های جدید اینستاگرام + آموزش, پورتال خبری فرهنگی گهر

آشنایی با قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام در آخرین آپدیت خود، قابلیت های جدیدی را اضافه کرده است.

اینستاگرام قرار است  قابلیت جدیدی به نرم افزار خود اضافه کند که بر اساس آن کاربران می توانند مطالب جالب را در اکانت خود بازنشر کنند. برای این کار کافیست روی علامت دو فلشی که در تصویر زیر نشان داده شده است کلیک کنند.

 

گفتنی است اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

تصویری از قابلیت “ری پست” را در زیر می بینید:

 

ویرایش تصاویر دوستان در دایرکت

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به نرم افزار خود اضافه کرده است که بر اساس آن کاربران می توانند تصاویری که در قسمت دایرکت مشابه با استوری برای دوستان خود ارسال می کنند را تغییر دهند.

این قابلیت که “Remix” نام دارد، به کاربر اجازه می دهد تا تصاویری که دوستانش در دایرکت برایش ارسال کردند را ویرایش و با اضافه کردند تصویر خود، آن را دوباره برای وی ارسال کند.

 

برای استفاده از این قابلیت کافیست هنگام مشاهده پیام تصویری دوست خود در قسمت دایرکت، گزینه “reply” را لمس کنید. پس از آن، عکس مورد نظر را با تصویر خود ترکیب کنید و با ویرایش آن، با دوستان خود به شوخی بپردازید.

 

اگر هنگام ارسال تصویر گزینه “one view” را انتخاب کنید، مخاطب شما تنها یک دفعه می تواند تصویر شما را مشاهده کند و اما اگر گزینه “allow replay” را انتخاب کنید علاوه بر نمایش چندین باره تصویر، مخاطب شما می تواند به آن پاسخ دهد.

 

درخواست لایو دونفره

اینستاگرام به تازگی قابلیتی به پخش زنده خود اضافه کرده است که طی آن کاربران می توانند برای پیوستن به ویدئوی زنده، در خواست دهند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا هنگام ثبت تصاویر زنده، دوستان خود را به آن دعوت کنند و به صورت مشترک به لایو استوری ادامه دهند.

 

حال اینستاگرام قابلیت جدیدی به بخش لایو استوری اضافه کرده که به وسیله آن، کاربری که ویدیوی زنده را پخش می کند، می تواند برای پیوستن به ویدئوی زنده، در خواست دهد. اگر درخواست توسط شخصی که لایو استوری را اجرا می کند تایید شود، صفحه به دوقسمت تقسیم می شود و کاربر درخواست کننده نیز وارد لایو استوری می شود.

 

پیش از این، تنها کسانی که فرد اجرا کننده لایو استوری آن ها را دعوت می کرد قادر که ورود به پخش زنده بودند اما اکنون مشاهده کنندگان نیز می توانید به فرد اجرا کننده برای پیوستن به لایو استوری، پیشنهاد دهند.

 

لازم به ذکر است؛ هم اکنون امکان پخش زنده مشترک تنها میان دو کاربر که هرکدام از آن ها در فهرست دنبال کنندگان هم باشند امکان پذیر است و در نتیجه شخصی که پخش کننده لایو را دنبال نمی کند، نمی تواند درخواست مشارکت خود را مطرح کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي