فیلم سینمایی «پژمان» ساخته می شود

استقبال مخاطبان از سریال «پژمان» سبب ساز آن شده است که تهیه کننده این کار محسن چگینی تصمیم بگیرد فیلمی سینمایی براساس این سریال تهیه کند. این روزها پیمان قاسم خانی سرگرم نگارش فیلمنامه این اثر است و بلافاصله بعد از پایان نگارش نیز پیش تولید آغاز می شود.

فیلم سینمایی «پژمان» ساخته می شود

بنا به اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» داستان فیلم سینمایی «پژمان» در ادامه داستان سریال رخ می دهد و از اینجا به بعد پژمان جمشیدی را به عنوان کاراکتر اصلی در شرایطی می بینیم که به واسطه بازیگری در تلویزیون مشهور شده و همین شهرت اتفاقات جالبی را برایش رقم می زند.

طبیعی است که نقش اصلی کار را پژمان جمشیدی ایفا خواهد کرد و در کنار وی بهاره رهنما و سام درخشانی از جمله بازیگران حاضر در کار خواهند بود. در تهیه این کار شبکه سوم سیما در کنار محسن چگینی خواهد بود. هرچند هنوز معلوم نیست چه کسی کارگردانی فیلم را برعهده خواهد گرفت اما هیچ بعید نیست پیمان قاسم خانی خودش این کار را کارگردانی کند. اگر قاسم خانی به کارگردانی نرسد آن گاه این سروش صحت است که گزینه اصلی کارگردانی است.

این فیلم تابستان آینده و بعد از جام جهانی برزیل کلید خواهد خورد و با احتساب «آتش بس2» سومین تجربه بازیگری پژمان جمشیدی به شمار خواهد آمد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه