فیلم سفر جنجالی هنرمندان به برزیل در شبکه نمایش خانگی

فیلم سفر جنجالی هنرمندان به برزیل در شبکه نمایش خانگی

سیدجواد هاشمی از انتشار مستند سفر هنرمندان به برزیل در ایام برگزاری جام‌جهانی فوتبال 2014، در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

فیلم سفر جنجالی هنرمندان به برزیل در شبکه نمایش خانگی

جواد هاشمی کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که به زودی مجموعه جذابی از مستند برزیل توسط شبکه نمایش خانگی به بازار عرضه می شود، گفت: برای گرفتن مجوز مستند برزیل به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داده ام که هنوز مجوز انتشار این اثر صادر نشده است.

وی ادامه داد: این مجموعه مستند بی‌شک پاسخی به شایعه هایی است که تا امروز نسبت به سفر بازیگران به برزیل برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل در جامعه و مطبوعات منتشر شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «اختاپوس» بیان کرد: این مستند در نوع خود بی نظیر است و مجموعه ای است که هم‌زمان می توان آن را یک مجموعه مستند، داستانی و طنز دانست. در این مجموعه 15 بازیگر تراز اول سینما و تلویزیون ایران حضور دارند.

وی با اشاره اینکه مجموعه مستند برزیل در 5 قسمت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود، توضیح داد: شایعه مساوی حاشیه، شلوارک، درباره تقی، خوش‌گذرونی و جام جهانی نام 5 قسمت این مجموعه است.

هاشمی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر 2 قسمت از این مجموعه تدوین و آماده است که امیدوارم به زودی وارد شبکه نمایش خانگی شود.

سفر تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون به برزیل برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان از پیش از سفر آنها تا پایان آن با حاشیه هایی مواجه شد. عده‌ای به نحوه تامین هزینه سفر و عده‌ای هم به پوشش و رفتار هنرمندان در برزیل انتقاد داشتند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند