فیلم رگ خواب سفیر آسیب های اجتماعی شد

تاريخ : 2 مرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر فیلم رگ خواب سفیر آسیب های اجتماعی شد  را در ادامه می خوانید

فیلم رگ خواب سفیر آسیب های اجتماعی شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

فیلم رگ خواب سفیر آسیب های اجتماعی شد

بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله را به عنوان فیلم نمونه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی کرد.

در مراسم تقدیری که شامگاه ۳۱ تیر با حضور عوامل فیلم و مسئولان بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در پردیس سینما ملت برگزار شد، پس از معرفی فیلم «رگ خواب» به عنوان فیلم نمونه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طلاق، از حمید نعمت الله کارگردان، کوروش تهامی، لیلا حاتمی، لیلا موسوی بازیگران این فیلم سینمایی، معصومه بیات نویسنده و همایون شجریان به عنوان خواننده تیتراژ پایانی، تقدیر و این هنرمندان به عنوان اولین سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند که در این مراسم، حمید نعمت الله، کوروش تهامی، لیلا موسوی فقط حضور داشتند.

در ادامه مراسم مصطفی راستینه، رئیس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضمن تشکر از کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «رگ خواب» و با اشاره به میزان تاثیر گذاری این فیلم بر مردم، گفت: تاثیری که این فیلم سینمایی بر مردم و در فرهنگ سازی می‌گذارد، شاید بیش از یک سال تلاش و کار ما نتیجه داشته باشد البته گاهی یک صحنه از فیلم‌ها می‌تواند سالها فعالیت ما را خراب کند و یا اینکه به جلو بیاندازد.

در ادامه‌ی مراسم، فیلم کوتاه مستندی از آسیب‌های اجتماعی که در جامعه ما وجود دارد، مثل اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد کودکان، کارتن خوابی، تجاوز به عنف و بزهکاری پخش شد.

حمید نعمت الله کارگردان فیلم «رگ خواب» هم در پایان مراسم ضمن اعتراض به روند برگزاری مراسم، از مردمی که فقط برای دیدن این فیلم بلیت تهیه کرده بودند، عذرخواهی کرد و گفت: از کسانی که بلیت تهیه کردند عذرخواهی می‌کنم، زیرا شاید دوست نداشتند در این مراسم شرکت کنند و فقط می‌خواستند فیلم را تماشا کنند، این اتفاق درستی نبود و کار بی ذوقی بود.

وی در ادامه افزود: امیدوارم هر تشکیلاتی که در پی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، موفق باشد و روندی علمی، غیر متظاهرانه و غیر نمایشی داشته و بخواهد برای مردم کار کند.

این مراسم در حالی برگزار شد که مردمی که فقط برای دیدن فیلم سینمایی «رگ خواب» بلیت تهیه کرده بودند نیز در سالن برگزاری مراسم حضور داشتند و به خاطر تاخیر در شروع مراسم، اکران فیلم با حدود یک ساعت تاخیر آغاز شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي