فلاويو: تراکتور مي‌تواند تا فينال آسيا صعود کند

 فلاويو لوپز بازيکن پرتغالي تراکتورسازي از جمله بازيکناني است که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالي باشگاه همچنان به تراکتورسازي تعصب دارد و صراحتاً اعلام مي‌کند که شايعات درباره احتمال جدايي‌اش از تيم براي فصل آينده صحت ندارد. بعد از پيروزي تراکتورسازي برابر الجزيره او حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

حالا که در نخستين تجربه آسيايي‌تان پيروز شديد، چند درصد احتمال مي‌دهي که اين تيم به مرحله بعدي صعود کند؟

با پيروزي مقابل الجزيره شانس خود را براي صعود از مرحله گروهي افزايش داديم. در فوتبال نمي‌توان مسائل را پيش‌بيني کرد اما من معتقدم تراکتورسازي اين پتانسيل را دارد که تا مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا و حتي فينال رقابت‌ها صعود کند.

جو بازي با الجزيره نشان داد که تماشاگران بهترين و بزرگترين امتياز براي تراکتورسازي محسوب مي‌شوند. اينطور نيست؟

بله. آنها کمک حال بزرگي براي ما هستند. دوستان زيادي دارم که سال‌ها در فوتبال پرتغال بوده‌اند، همان‌ها با مشاهده چنين جوي به من مي‌گويند که حتي در پرتغال که مردم عاشق فوتبال هستند چنين هواداراني نديده‌اند و واقعا تيم‌ها از سفر به تبريز و براي ديدار با تراکتورسازي به خاطر همين تماشاگران هراس دارند.

شايعاتي به راه افتاده که از پيشنهاد تيم‌هاي اماراتي به تو خبر مي‌دهد. اين خبرها تا چه اندازه حقيقت دارد؟

من کاري به اين شايعات ندارم و فکر و ذهنم روي تراکتورسازي است. اين روزها تراکتورسازي هم براي قهرماني در ليگ برتر و هم براي درخشش در ليگ قهرمانان آسيا مبارزه مي‌کند و من نيز تمرکزم را روي اين مساله گذاشته‌ام. براي يک بازيکن آرامش روحي رواني در يک تيم اهميت زيادي دارد و برخلاف شايعات منتشره از حضورم در اين تيم رضايت کامل دارم و تصميمي براي ترک آن ندارم.

در ليگ برتر چقدر شانس براي تراکتورسازي قايل هستي؟

تا پايان فصل 7 بازي حياتي ديگر باقي‌‌مانده و تراکتورسازي به همراه استقلال و سپاهان از شانس‌هاي اصلي براي قهرماني هستند بنابراين من معتقدم اگر در ديدارهاي بعدي اشتباهي مرتکب نشويم مي‌توانيم جام قهرماني را فتح کنيم.

گفته مي‌شود در زمينه مالي و دريافت مبلغ قراردادت هم با مشکلاتي مواجه شده‌اي. دوست داري در اين زمينه صحبت کني؟

براي تشريح اتفاقات لازم نيست که من توضيح بدهم چون اين روزها همه تيم‌هاي ايراني با بازيکنان به لحاظ مالي مشکلاتي دارند و براي حل موارد مالي و قرارداد من نيز بهتر است مديران باشگاه ورود پيدا کنند اما همانطور که گفتم اين روزها دوست ندارم حاشيه‌اي براي تيم خودم ايجاد کنم.

ال کلاسيکو را تماشا کردي؟

بله. بازي بسيار خوبي بود و تيم مورد علاقه من يعني رئال مادريد با قدرت پيروز شد. من حامي رئال مادريد هستم و اين تيم را از کودکي دوست داشتم. در اين بازي انتظار پيروزي را داشتم اما نه با 3 گل که خوشبختانه رئال مادريد با اقتدار بارسلونا را شکست داد و من از اين پيروزي لذت بردم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه