فـال روزانه 1391/06/03

فـال روزانه  1391/06/03
فـال روزانه  1391/06/03
فروردین

بايد جدا از استرس و آشفتگي روحي جلوگيري كني. در حال حاضر نياز داري كه استراحت كني و آرامش داشته باشي.

پیش بینی روابط شما: سعي كن تا جايي كه مي‌تواني از بحث‌هاي بيهوده و دردسرآفرين دوري كني چون تو را در شرايط تشنج و آشفتگي قرار مي‌دهد.

پیش بینی شغل شما: اوضاع اقتصادي تو ثابت است و تغيير چنداني ندارد پس به اندازه خرج كن كه دچار بحران نشوي.

اردیبهشت

فرصت‌هاي اقتصادي خوبي پيش مي‌آيد كه بايد از آنها استفاده كرد. كسي كه اين فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشيماني حاصلي نخواهد داشت. خو كردن به يك زندگي يكنواخت و بي‌تحرك جذابيتي ندارد.

پیش بینی روابط شما: دست به ماجرايي زده‌اي كه آخرش معلوم نيست. تنها شانس و اقبال مي‌تواند تو را در اين كار ياري دهد. به هر حال كسي كه خود را درگير مسائل عاطفي مي‌كند بايد عواقب آن را هم بپذيرد.

پیش بینی شغل شما: اين روزها آنچنان اوضاع مالي‌ات روبراه است كه آرزو مي‌كني هيچ تغييري به وجود نيايد. اما تغييرات لازمه زندگي و پيشرفت است و خود را بايد براي آن آماده كرد.

خرداد

در خودت انرژي زيادي احساس مي‌كني كه تازگي دارد. بهتر است در اينگونه مواقع كاري بكن كه از انجام دادنش لذت مي‌بري. به اينصورت روز خوب و شادي خواهي داشت.

پیش بینی روابط شما: پيشنهادي مطرح مي‌شود كه فريبنده است. دراين‌باره بايد خوب انديشيد و سپس تصميم گرفت. از ريسك كردن در زندگي نبايد ترسيد فقط بايد احتياط لازم را رعايت كني و به شناخت كامل از او برسي.

پیش بینی شغل شما: بعضي از آرزوهاي مادي تو در حال تحقق است. دراين‌باره نبايد شتاب‌زده بود. سعي كن با استفاده از استعدادها و توانايي‌هايت خودت آرزوهايت را برآورده سازي.

تیر

تمايل به گوشه‌گيري و انزوا داري. شايد اين موضوع بخاطر حالت‌هاي روحي تو طبيعي باشد اما مشكلي را از تو حل نخواهد كرد. بايد با تجديد نظر در اين كار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ كرد.

پیش بینی روابط شما:ناگهان در دام عشقي مي‌افتي كه تصورش را هم نمي‌كردي. خوبي عشق به همين است كه چون يك حادثه ناگهان فرا مي‌رسد و آدمي را از راهي كه مي‌رفت به راهي كه بايد برود پرتاب مي‌كند.

پیش بینی شغل شما: در شرايط كنوني، صبر و خويشتنداري بهترين راه حل است. بايد براي مسائل اقتصادي خود برنامه‌ريزي علمي و دقيقي داشته باشي تا دچار بحران نگردي. اين كار با عجله و شتابزدگي جور در نمي‌آيد.

مرداد

به زودي ابرهاي تيره از آسمان زندگي‌ات بيرون مي‌رود و همه چيز روبراه مي‌شود. هفته اي شاد و پر از موفقيت در انتظار توست. براي بهتر شدن روحيه‌ات پيشنهاد مي‌كنم اواخر هفته به سفر کوتاهي بروي.

پیش بینی روابط شما: خودت را دست كم مي‌گيري و فكر مي‌كني او دور از دسترس توست به همين دليل با ياس و سرخوردگي خودت را مخفي مي‌كني و كناره مي‌گيري، در صورتي كه اينطور نيست و مي‌تواني با يك گفتگوي صميمانه و جدي او را از احساست مطلع كني و نتيجه مثبتش را ببيني.

پیش بینی شغل شما: تو به دنبال موقعيتي هستي تا تغييري در روند مالي خود ايجاد كني ولي بهتر است قبل از شروع هر کاري، جوانب آن را بسنجي و به دقت بررسي كني.

شهریور

تا پايان روز احساس خوشبختي خواهي کرد چون بعضي امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه مي‌شود. در يک ميهماني خبرهاي اميدبخشي خواهي شنيد.

پیش بینی روابط شما: فرصت‌هاي تازه‌اي به وجود آمده كه مي‌تواني خطاهاي گذشته را جبران كني. بايد با خود عهد كني كه ديگر خطاهاي گذشته را تكرار نكني تا راههاي تازه‌اي پيش پاي تو گشوده شود.

پیش بینی شغل شما: موقعيت ماليت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه كافي براي كارهاي عقب‌مانده داري. بايد از وقت‌ها استفاده كني و مراقب باشي تا با سهل انگاري و ولخرجي بي‌رويه اين موقعيت خوب را از دست ندهي.

مهر

به وضعيتي خواهي رسيد كه اگر ادامه پيدا كند، تو را دلگير خواهد ساخت. از نظر جسمي بايد مراقب باشي كه دچار بيماري يا عوارضي نشوي. در اين رابطه بايد از كسي كمك بگيري كه تجربه و تخصص داشته باشد.

پیش بینی روابط شما: حوادثي در روابط تو با يك دوست پيش مي‌آيد كه اثر منفي بر تو خواهد گذاشت. بايد دوباره روحيه و افكار خود را بازسازي كني و خودت را با موقعيت بوجود آمده تطبيق دهي. نگران حرف‌هاي اطرافيان و دوستانت نباش.

پیش بینی شغل شما: راه‌هاي زيادي براي رسيدن به پول پيش روي توست. بايد سعي كني بهترين راه‌حل را انتخاب و به آن عمل كني. نبايد بگذاري ياس و نااميدي در تو اثر كند و فرصت‌هاي طلايي را از دست تو بگيرد.

آبان

بايد دوباره شادي و نشاط را به زندگي‌ات بازگرداني. همچنان فكرهاي مايوس‌كننده ذهن تو را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

پیش بینی روابط شما: سري كه درد نمي‌كند دستمال نمي‌بندند اما ظاهرا تو مي‌خواهي برعكس اين ضرب المثل عمل كني و خود را به آب و آتش بياندازي. به هر حال هر كاري عواقبي دارد كه بايد از ابتدا به آن انديشيد.

پیش بینی شغل شما: با رسيدن يك بحران مالي، مشكلات تازه‌اي پديدار خواهد شد. از قديم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد. به هر حال اگر دورانديش باشي حداقل در آينده اين حوادث تكرار نخواهد شد.

آذر

ممكن است تنهايي برايت وحشتناك و دلهره‌آور باشد اما در عين حال تنهايي بهترين زمان براي تامل و انديشيدن است. گاهي اوقات همين موقعيت به تو آرامش و نشاط باورنكردني‌اي ارزاني كند. پس امتحان كن.

پیش بینی روابط شما: خبرهاي تازه‌اي مي‌رسد كه بسيار خوشحال و مسرور خواهي شد. كسي تو را كمك مي‌كند كه اصلا انتظارش را نداشتي. اينها همه نويدبخش يك دوران تازه در زندگي توست كه بايد قدر آن را بداني.

پیش بینی شغل شما: قراردادهاي و توافقات تازه‌اي امضاء مي‌شود كه كمي اوضاع را دگرگون خواهد كرد. سعي كن با خوش‌بيني نسبت به آينده از موقعيت پيش آمده بيشترين بهره‌برداري را كرده باشي.

دی‌

يکي با هديه شيرين به ديدارت مي‌آيد. بعضي نااميدي‌ها از فکر و دلت خارج ميشود. مسافرتي پرخاطره در پيش داري. اگر در رشته ورزشي خاصي کار مي‌کني به موفقيت‌هايي دست مي‌يابي.

پیش بینی روابط شما:  اگر با عقل و منطق رفتار كني، حتما به نتيجه مي‌رسي. از عجله و شتاب دوري كن و حوصله داشته باش و خود را براي هرگونه احتمالي آماده كن تا غافلگير نشوي.

پیش بینی شغل شما:ناراحتي و نگراني تو هيچ نتيجه‌اي به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودي کارها روبراه مي‌شود و پاداش زحماتت را خواهي گرفت و يا با همکاران خود به تفاهم مي رسي.

بهمن

هدايا و يا مقداري پول که در فکرش نبودي، به دستت مي‌رسد. کسي را که در فکرش نبودي، ملاقات مي‌كني. به زودي تحول بزرگي در زندگي‌ات پيش مي‌آيد. آماده باش!

پیش بینی روابط شما:  مشكل اينجاست كه وقتي ناراحتي تصميم مي‌گيري. كمي به خودت و ديگران فرصت بده. به ديگران تا بتوانند توضيح دهند و به خودت كه درست فكر كني و تصميم عاقلانه بگيري.

پیش بینی شغل شما: تو با ياس و ناميدي‌ات موانعي را براي خودت ساختي. اگر اوضاع به همين منوال ادامه يابد، به بحران اقتصادي نزديك مي‌شوي. با كمي مثبت‌نگري و ريسك مي‌تواني خود را از اين تنگنا نجات دهي.

اسفند

کسي را که در انتظارش بودي، ملاقات مي‌كني و يا يك فرصت طلايي بدست مي‌آوري. پس سعي كن از اين فرصت استفاده كني.

پیش بینی روابط شما:  در زندگي عاطفي تو تحول تازه‌اي به وجود مي‌آيد كه در نهايت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشي و فكرت را مشغول نكني چون همه چيز روبراه است.

پیش بینی شغل شما: هفته آینده پولي به دستت مي‌رسد و حوادثي اتفاق مي‌افتد كه در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اينكه تو بي‌توجه نباشي و از اين موقعيت استفاده كني.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه