فرگوسن با همسرش به تهران می‌آید

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال این روزها شدیدا مشغول است. فراهم سازی مقدمات سفر بلاتر رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس AFC و خیلی چهره های شاخص دیگر به تهران، باعث شده تا او کاملا درگیر باشد.

فرگوسن با همسرش به تهران می‌آید

قرار است همزمان با حضور این چهره ها، همایش علم و فوتبال هم افتتاح شود. کفاشیان توضیحاتی درباره این همایش و میهمان هایش می دهد. دست آخر هم چند دقیقه درباره استقلال و همچنین ماجرای ممنوع الخروج شدن فتح الله زاده می گوید.

آقای کفاشیان چه خبر است؟ دارید کارهای بزرگی می کنید.

ما خیلی وقت است که کار بزرگ می کنیم، به چشم شما نمی آید.(خنده)

بلاتر می آید. ظاهرا فرگوسن هم قرار است بیاید.

انشاا… میزبانی جام ملت های آسیا را هم بگیریم، ماموریت بزرگی انجام داده ایم. شما شک نکنید سفر آقای بلاتر به تهران می تواند کمک زیادی به گرفتن این میزبانی کند. البته هنوز حضور آقای فرگوسن در مراسم قطعی نیست. با کروش صحبت کردیم که او گفت به فرگوسن حتما می گویم که اگر پذیرفت، ما برایش دعوتنامه بفرستیم.

میزبانی را هم بگیرید که روزهای خوشبختی تان از راه می رسد.

نه بابا، روزهای عمر روزهای خوشبختی ما خیلی کوتاه است. مگر بعد از جام جهانی چقدر خوشبخت بودیم؟ بیشتر از یک ماه. سریع بدبختی هایمان شروع شد.

آقای شیخ سلمان هم می آیند.

بله، ایشان هم مشکلی برای آمدن ندارد. ولی شما یک چیز را در نظر بگیرید. ما می توانیم چهره های بزرگ فوتبال را به ایران بیاوریم. می توانیم میهمان های سرشناسیدعوت کنیم ولی باید هزینه بیشتر کنیم. الان هم زیاد پول نداریم. ولی چهره های فوتبال آسیا و فیفا می آیند. مثلا من خودم آقای سرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات را هم دعوت می کنم. میهمان ویژه زیاد خواهیم داشت…

چقدر احتمال دارد فرگوسن هم برای مراسم بیاید.

نمی دانم، الان که قطعی نیست. باید کروش به ما خبر بدهد که ایشان علاقه دارد بیاید یا نه. ولی اگر پذیرفت، ما ایشان را به همراه همسرش دعوت می کنیم که بیاید. دو روز هم در تهران خواهد بود. البته آقای بلاتر و سایر میهمان ها هم دو روز در تهران هستند و مراسم مختلفی خواهیم داشت. از ایران هم به امارات می روند تا در افتتاحیه مسابقات جام جهانی نوجوانان حاضر باشند.

همزمان با انتشار این خبرها، شایعه شد که تحریم ها هم برداشته شده و فدراسیون دیگر مشکلی برای گرفتن پول های بین المللی اش نخواهد داشت.

والا ما هم شنیدیم. اتفاقا مکاتباتی کردیم که این پول یک میلیون دلار ما را که آمریکایی ها ضبط کرده اند، بدهید ولی گفتند شامل آن پول نمی شود! حتی اگر نقل و انتقال پول را هم برایمان آزاد کنند، خیلی خوب است.

استقلال امروز در لیگ قهرمانان آسیا با بوریرام بازی دارد. می برد؟

والا استقلال الان برای ما مثل تیم ملی است. فرقی بین شان نیست. امیدوارم بچه ها خوب بازی کنند تا بتوانیم این بازی مهم را ببریم و به جمع 4 تیم نهایی برویم. بازی در خانه آنها سخت است ولی شک ندارم که می توانند برنده شوند.

آقای فتح الله زاده هم که ممنوع الخروج شده اند.

بله، اتفاقا آمده بود به دفتر من و گفت ممنوع الخروج شده ام. یک کمکی کنید که مشکلم حل شود گفتم یکی باید به خود من کمک کند که ممنوع الخروج نشوم. گفتم پیش بد کسی آمده ای! (خنده) خودمان کلی بدهی داریم.

منبع: 598

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه