فروش کتاب اشعار شاهین نجفی در نمایشگاه کتاب

تاريخ : 19 اردیبهشت

فروش کتاب اشعار شاهین نجفی در نمایشگاه کتاب

در حالی که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نیمه راه ۱۰ روزه خودش می‌رسد، برخی از رسانه‌ها از انتشار کتابی از سروده‌های شاهین نجفی در این نمایشگاه خبر دادند، خواننده‌ای که به دلیل بی‌احترامی به امام هادی(ع) از سوی علما مرتد شناخته شده است.

فروش کتاب اشعار شاهین نجفی در نمایشگاه کتاب, پورتال خبری فرهنگی گهر

روزنامه کیهان نوشت: کمیته روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز در اقدامی عجولانه این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که کتاب مذکور سروده شاهین نجفی نیست بلکه آقای سیدمهدی موسوی شاعر این کتاب است.

در اطلاعیه کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران همچنین آمده است: «با توجه به نظارت‌های کمیته نظارت و ارزشیابی محتوایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از فروش این کتاب نیز که مجوز پخش (اعلام وصول دبیرخانه دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی) را دریافت نکرده، جلوگیری به عمل آمده است.»

نکته مهمی که کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران به آن توجه نکرده یا نخواسته که توجه کند، این است که اولا سیدمهدی موسوی، کسی است که بارها برای شاهین نجفی مرتد شعر سروده و وی نیز ترانه‌های آن را خوانده است.

نکته دیگر این که وی همراه با ف. اختصاری  کسانی هستند که برخی افراد خوش‌خیال درصددند آنها را مادر و پدر سبک مدرن شعر ایران معرفی کند و خانم ف. اختصاری همانی است که در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی همراه با یک دختر دیگر و سه پسر، موهای سر خودشان را تراشیدند و به درون تماشاگران ورزشگاه رفتند و بعد هم با وقاحت تمام تصویرهایشان را در یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی قرار دادند!

منبع: کیهان

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي