فتحعلی شاه مقصر داوری تیم فیروز کریمی!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اشتباه می‌کنند شائبه تبانی ذوب‌آهن و راه‌آهن را مطرح کنند و من با مطرح کنندگان این مساله برخورد می‌کنم.

فتحعلی شاه مقصر داوری تیم فیروز کریمی!

فیروز کریمی پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: دلیل اصلی استرس بازیکنان، جایگاه کنونی ذوب‌آهن بود اما اگر بار دیگر مسابقات لیگ برتر شروع شود، این تیم در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به عصبانیتش از حرکت مهدی رجب‌زاده و پیراهن در آوردن این بازیکن بعد از گل خاطرنشان کرد: بازیکنی که در لیگ برتر بازی می‌کند، ادعای حرفه‌ای بودن دارد و کاپیتان یک تیم اس، نباید بعد از گل زدن از خود بی‌خود شده، پیراهن را درآورد تا اخطار بگیرد. امروز اما یک کارت زرد می‌تواند سرنوشت تیمی را تغییر می‌دهد اما نمی‌شود اصلا این مساله را قبول کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: من به رجب‌زاده تذکر دادم اما در حین تذکر، انگشتر من به صورتم خورده و عصبانی‌تر شدم اما وقتی فهمیدم که رجب‌زاده دو اخطاره نبود، عصبانیتم کمتر شد.

وی با بیان اینکه تیمش باید در بازی با داماش و صبا 15 گل به ثمر می‌رساند، بیان داشت: ما برای این بازی 53 جلسه تمرین کردیم و اگرچه از داماش امتیاز گرفتیم اما باید با این پیروزی، تفاضل گل ما مثبت می‌شد بنابراین حق دارم که ناراضی باشم.

کریمی با اشاره به گل‌های از دست رفته بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از گل‌های ما به ثمر نرسید، بنابراین اگر من در ذوب‌آهن باشم، بدون شک با عاملان از دست رفتن این موقعیت‌ها برخورد می‌کنم، بنابراین بازیکنان باید شانس بیاورند که هفته آینده در تیم نباشم.

وی ادامه داد: من 15 بار دیدار ذوب‌آهن مقابل داماش در دور رفت را دیدم و این تیم از 6 موقعیت خود، 5 موقعیت را تبدیل به گل کرد اما امروز ما از 7 موقعیت گل، تنها 2 گل به ثمر رساندیم اما با این حال این پیروزی در سرنوشت ما تاثیر دارد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم داماش و با لحن شوخی بیان داشت: من متوجه این حرف‌ها نمی‌شوم و می‌توانم بگویم که 76 پشت سرمربی داماش به کمک‌ داور می‌رسد و او از نسل فتحعلی شاه بوده و با کسانی که شمالی بودند و 180 سال پیش در مجلس بودند، آشنایی داشته و چون نوه آنها یک داماد از تهران که آن زمان با کرج یکسان بود، گرفتند، او هم با داور و کمک داور نسبت دارد!

وی ادامه داد: من نمی‌دانم که این حرف‌ها چه چیزی است که مطرح می‌شود اما به نظر من داوری در این بازی ضعیف بود زیرا داور در محوطه جریمه به جای اینکه خطای دست را پنالتی اعلام کند، از آن گذشت و اخطارهای کمی داد اما با این حال مقصر فتحعلی شاه و رابطه فامیلی او با سرمربی داماش بود.

کریمی درباره اینکه ممکن است برخی اعلام کنند که ابراهیم‌زاده در بازی آینده به ذوب‌آهن راه می‌دهد، گفت: تنها می‌گویم اشتباه می‌کنند که این حرف را بزنند و اگر من یا باشگاه این مساله را بشنوند، از طریق مسائل قضائی، این مساله را پیگیری کند و باشگاه از این موضوع را شکایت می‌کند.

 منبع:dana.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه