فال روز 9 فروردین 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 9 فروردین 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 9 فروردین 95 را در گهر بخوانید

فروردین:

باید مشکلات ساده و بی اهمیت را کنار بگذارید. آنها خیلی راحت از بین می روند. ممکن است امروز یک پروژه پیچیده قبول کنید و سعی کنید برنامه های به تعویق افتاده را دوباره شناسایی کنید. اگر کارمند هستید آماده دریافت دستورات از بالا باشید.

اردیبهشت:

امروز در زندگی زناشوییتان سلامت فیزیکی، تعادل احساسی و اعتماد بسیار اهمیت پیدا می کنند. تمام تلاشتان را بکنید تا روابط پراعتمادیبا اطرافیانتان در محل کار نیز بوجود آورید. اگر در این کار موفق نشوید، باید مرتبا تلاش کنید مقصودهای واقعیشان را کشف کنید.

خرداد:

چه در مورد مسئولیت هایتان خوشحال باشید و چه نباشید، باید درگیر آنها شوید. همه چیز را برای آنچه که هستند بپذیرید. در این صورت کار کردن برایتان بسیار ساده تر می شود. احتمال این هست که بعضی کارهای اجتنبا ناپذیر مثل درمان خسته تان کنند.

تیر:

اگر امروز یک قال ذهنی مثبت داشته باشید، به احتمال زیاد روی مسایل فلسفی تعمق خواهید کرد و سعی می کنید منشا همه چیز را بفهمید و به منابع اطلاعاتی بسیار مخفی دسترسی پیدا کنید. به هر حال، اگر امروز احساس غمگینی داشتید، حتی چیزهای شادی بخش نیز برایتان ناراحت کننده می شوند.

مرداد:

امروز خلق و خو و برنامه هایتان به فضای خانه و امور خانگی بستگی پیدا میکند. شاید اعتمادبنفستان کمی تقلیل پیدا کند. شاید سعی کنید که بعضی احساسات را سرکوب کنید یا ضعف هایتان را پشت یک شجاعت بارز مخفی کنید.

شهریور:

امروز برای هر فعالیتی که انجام دهید مثل تولید، تحلیل و پردازش اطلاعات پر از موفقیت خواهد بود. چه این ها حقایق متعارض باشند و چه سخن چینی و فرضیات یا اطلاعات رسمی باشند، شما به ژرف نگری خود همه چیز را در یک سیستم مرتب می کنید.

مهر:

باید برای جنبه مادی زندگی یک رویکرد معقول به کار گیرید. چیزهای قدیمی و به در نخور را کنار بگذارید و اول ببینید که در بازیافت انها منفعتی خواهد بود یا خیر. با هوی هوس های ناگهانی هدایت نشوید و اطمینان یابید که توصیه های دکتر را رعایت می کنید.

آبان:

ویژگی طبیعی حساسیت و بینش شما امروز دو برابر می شود. انگار که می توانید درون مردم را ببینید. هرگونه کار اداری، تحلیل اطلاعات و مذاکرات را با موفقیت انجام می دهید. به روابط اجتماعی و تغذیه افکار نیاز داریدو

آذر:

امروز حالت اجتماعی شما جایش را به نیاز به تنهایی می دهد. شاید این چیزی نباشد که شما می خواهید، ولی این برای حل مشکلات اخیر ضروری است. امروز حتی اگر اجتماعی ترین فرد باشید پشتتان را به ارتباطات خواهید کرد تا برنامه های مخفیتان را سروسامان دهید.

دی:

امروز یک بار دیگر برنامه هایتان برای آینده به طور ناگهانی به جریان می افتند. شاید زمان آن رسیده تا با یک دوست قدیمی دور هم جمع شوید یا اینکه مهارت های حرفه ای فراموش شده را دوباره به استفاده درآورید. وقت خوبی است تا با جدیت به زندگی آینده خود فکر کنید.

بهمن:

وظایفتان سنگین هستند، ولی خیلی هم خسته کننده نمی شوند. در بعضی شرایط از شما انتظار می رود که کم حرف و ساکت باشید. در شرایط دیگر هم دوست دارید که یاد بگیرید خودتان را باراز کنید. احتمالا رفاه مالیتان مستقیما به مهارت حرفه ایتان بستگی خواهد داشت.

اسفند:

احساساتی بودن و اجتماعی بودن شما، شما را به حرف زدن، نامه نگاری و گشتن به دنبال کسی که بتوانید قلبتان را برایش باز کنید وامی دارد. از طرف دیگر معقول بودن شما باعث می شود ساکت بمانید. یاد بگیرید که در صورت نیاز خودتان را محدود کنید. همه چیز را بیرون نریزید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه