فال روز 7 فروردین 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 7 فروردین

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۷ فروردین ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 7 فروردین 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین
امروز دوست ندارید که به تنهایی کارهای تان را انجام دهید، حتی اگر معمولاً ترجیح می دهید که از بقیه جلو بزنید. اکنون زمانی است که با سایر اعضای شبکه های اجتماعی و کل گروه احساس همبستگی می کنید. اما اگر کسی پیدا شود که دوست نداشته باشد شما عضوی از گروه باشید، ممکن است احساس کنید که طرد شده اید. اما دلیلی برای کینه ورزی وجود ندارد؛ اگر امروز رویکرد مثبتی را در پیش بگیرید، فردا حس بهتری نسبت به کارها خواهید داشت.

اردیبهشت
امروز توانایی فوق العاده ای دارید برای این که بدانید در محل کارتان چه کاری انجام دهید، حتی اگر ایده هایی که دارید مخالف افکار غالب جمع باشد. انرژی تان را تلف نکنید برای این که به همه ثابت کنید که راه شما عقلانی ترین راه ممکن است. شاید همکاران تان در هیچ صورتی باورتان نکنند. خوشبختانه شما کارتان را بهتر از دیگران بلد هستید، پس به آرامی دست به کار شوید تا افکارتان را عملی کنید. وقتی دیگران متوجه شوند که مقصود شما کسب و کار است، به شما احترام خواهند گذاشت و تحسین تان می کنند. این فرصتی است که برای تان پیش آمده تا بدرخشید.

خرداد
اگرچه معمولاً در حرف زدن کم نمی آورید، اما امروز می خواهید که ساکت بمانید و مطابق نظر جمع پیش بروید، حتی اگر نظر شما مخالف نظر دیگران باشد. ممکن است امروز سر جنگ داشته باشید، اما شاید تسلیم دیگران شوید تا آرامش دوباره بازگردد. خوشبختانه چیزی قطعی نیست، پس اجازه دهید که شرایط بیرونی قدم بعدی شما را مشخص کنند. واقعاً لزومی ندارد که سخت تلاش کنید تا ارزش خودتان را به دیگران ثابت کنید.

تیر
امروز در وضعیت عجیبی از سردرگمی به سر می برید، زیرا می خواهید که از نظر احساسی به کسانی که دوست شان دارید نزدیک تر شوید، اما برعکس آن ها می توانند حدی از فاصله را بین خودشان و شما حفظ کنند. طبیعتاً این عدم تعادل نگران کننده است، پس بهتر است پیش از آن که خیلی دیر شود دوباره احساسات خود را بسنجید. در نهایت این فقط به معنی حفظ تعادل وضع موجود نیست، بلکه به معنی به دست آوردن آن چیزی است که قلب تان آرزو می کند. سعی نکنید که امروز کارها را بیش از حد شخصی کنید، زیرا همه ی روابط مشکلات منحصر به فرد خودشان را دارند؛ در عوض سعی کنید تا بر تحقق رویاهای تان تمرکز کنید.
مرداد
امروز ایده های جدید مثل گل سربرمی آورند و حس تان به شما می گوید که بوی بهار در راه است. اما این که بدانید این افکار غیر معمول را تا کجا ادامه دهید می تواند چالش برانگیز باشد و اگر زیاد هم درباره ی شان صحبت کنید ممکن است پیامدهای منفی بر شیوه ی کنونی زندگی تان بگذارند. به یاد داشته باشید که لزومی ندارد که هر چیزی را که به ذهن تان می رسد با دیگران در میان بگذارید. شنونده و مخاطب تان را در نظر بگیرید و بعد اسرارتان را فاش کنید. اگر کسی سوالی پرسید، یک لبخند مرموز می تواند تمام جوابی باشد که به او می دهید.

شهریور
لطفاً لاف نزنید، زیرا تاثیری در تحقق بلندپروازی های تان نخواهد داشت. اما می توانید از این تاخیری که در عملی شدن آرزوهای تان اتفاق افتاده است به نفع خودتان استفاده کنید. به جای این که به دنبال شغل دیگری باشید که انتظارات شما را برآورده کند، سعی کنید مدت بیشتری در همین شغل فعلی تان بمانید. در این فاصله به انتخاب هایی که دارید فکر کنید و تلاش کنید تا رشته های نامربوط مختلف را به هم ببافید و از آن ها یک طرح جامع درآورید. تا زمانی که چشم و توجه تان به نتیجه ی نهایی باشد، شانس موفق شدن تان بسیار زیاد خواهد بود.

مهر
اگر امروز با رویکردی منصفانه و با به کارگیری عقل سلیم در کارتان عمل کنید، این شیوه ی عملکرد به طرز غیر منتظره ای چالش برانگیز خواهد شد. بدانید که چنین رویکردی تاثیری در عملی شدن افکارتان نخواهد داشت، زیرا اکنون کلید حل مشکلات در داست ابتدایی ترین ایده هاست. برای این که تصمیم بگیرید که گام بعدی تان چه باشد تا تعادل را حفظ کنید، زمان را از دست ندهید. به جای این که خیلی محتاطانه عمل کنید، همه چیز را برهم بزنید تا به این ترتیب انتخاب های بیشتری پیش روی تان داشته باشید. گاهی کورکورانه عمل کردن بهترین راه برای ایجاد تغییرات مثبت است.

آبان
امروز راهکارهای مختلفی برای مدیریت مشکلات کوچک خانگی در ذهن دارید. به جای این که بخواهید خیلی با سیاست وارد عمل شوید، کاملاً آماده اید که به وسط میدان بپرید و کنترل هر چیزی را که سر جای اش نیست به دست بگیرید. اما اعمال قدرت بیش از حد می تواند نتیجه ی معکوس داشته باشد، به ویژه اگر تمام حقایق مورد نیاز را در دسترس نداشته باشید. یک گام به عقب بردارید، با دقت به نظرات دیگران گوش دهید و نقش یک محقق را بازی کنید. خوشبختانه می توانید با قرار دادن همه ی تکه های پازل امروز را برای خود بخرید. وقتی فرشته ها بترسند از این که وارد عمل شوند، احمق ها وارد میدان می شوند.

آذر
ممک است فکر کنید که دارید به هزاران مشکلاتی که امروز وجود دارند شما هم یکی اضافه می کنید. این یک مبارزه با چندین رابطه است که ربطی به هم ندارند، اما متوجه نمی شوید که چه طور یک رابطه می تواند بر دیگری تاثیر بگذارد. اما قطع رابطه با دیگران مشکلی را حل نمی کند. زمان بگذارید تا با دیگران رابطه برقرار کنید؛ نگران نباشید اگر الآن نمی توانید جواب همه ی سوال های تان را پیدا کنید.

دی
اگر دوباره به انگیزه های تان رجوع کنید و سعی کنید تا اهداف تان را مطابق انگیزه های تان شکل دهید، آن وقت جهت گیری مسیر برای تان راحت تر می شود. اما ممکن است حالا که فکر می کنید ببینید که اهداف تان خیلی واضح و مشحص نیستند، پس نیاز دارید که از اول شروع کنید و محتاطانه تلاش کنید تا گره از امیال ناخودآگاه تان باز کنید. نترسید از این که به کسی اعتماد کنید؛ توصیه هایی که از یک مشاور، مربی یا دوست قابل اطمینان می گیرید می تواند همان طور که خودتان را برای در پیش گرفتن مسیر آماده می کنید تاثیر به سزایی در دنیای امروزتان ایجاد کند. این یکی از نشانه های قدرت است که بدانید چه وقت از دیگران کمک بگیرید.

بهمن
ممکن است امروز نسبت به چیزهای کوچک خیلی حساس شوید. بر چیزی پافشاری نکنید، زیرا ممکن است زمان کافی برای مسایل مهم نداشته باشید. در این فاصله فقط بر واکنش های تان تمرکز کنید و هر وقت که احساس کردید مناسب است در قلب تان را باز کنید. اگر قبل از این که سعی کنید به احساسات خود سر و سامان دهید کمی صبر کنید، در طولانی مدت بهتر عمل خواهید کرد. در این فاصله عشق و دوستی تان را با اعمال تان نشان دهید و نه با زبان تان.

اسفند
به نظر می رسد که انگار در یک دنیای رویایی گام برمی دارید و این نمادهای سورئال و فرا واقع تمام روز را با شما هستند. مشکل این جاست که این تصاویری که به ذهن تان وارد می شوند با عقل تان جور درنمی آیند. به محض این که می خواهید افکارتان را توضیح دهید از ذهن تان محو می شوند. دست به کار شوید و اجازه دهید تا رویاهای تان عملی شوند، حتی اگر نمی دانید که این رویاها شما را به کجا خواهند برد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي