فال روز 5 اسفند 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 5 اسفند

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۵ اسفند ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 5 اسفند 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.

 

اردیبهشت:

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می‌سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت‌ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می‌کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی‌کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

 

خرداد:

ذهنتان برای انجام هر نوع کاری بسیار درگیر است و نمی توانید فکرتان را روی چیزی متمرکز کنید، پس بهتر است امروز را روز استراحت مطلق بنامید. دلتان می خواهد در یک مهمانی و یا جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید اما غرور شما مانع از این کار می شود. این غرور بیهوده را کنار گذاشته و از تفریحاتی که در انتظار شماست لذت ببرید.امروز عشقتان شما را غرق محبت خواهد کرد، چشم و گوشتان را خوب باز کرده و از هرکلمه ای که می گوید و هر کاری که می کند لذت ببرید، چنین روزهایی خیلی کم پیش می آیند و حفظ خاطرات آنها بسیار مهم است. برای مجردها روز خیلی خوبی برای شروع یک رابطه جدید نخواهد بود، هرنوع برنامه ای را به فردا واگذار کنید، مطمئن باشید بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

 

تیر:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک‌نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

 

مرداد:

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.امروز از انرژی جسمانی چندانی برخوردار نیستید، به همین دلیل ممکن است بی انگیزه به نظر برسید. بهترین راهکار این است که همه چیز را آسان بگیرید تا انرژی از دست رفته را مجدداً بازیابید. ممکن است وظیفه ی مهمی را به عهده بگیرید، اما اگر پیشرفتی در کارتان حاصل نشد ناراحت نشوید، نیروی حیاتی شما برای تحقق اهداف تان به زودی بازخواهد گشت. به شما توصیه می شود که در این مدت به فکرتان استراحت دهید تا برای فرصت های پیش رو آمادگی لازم را کسب کنید.

 

شهریور:

امروز همه سموم فکری و جسمی را از زندگی خود دور کنید. از انرژی های جادویی امروز تا می توانید استفاده کنید. به اطرافیان مهربانی کنید و از محبتی که دریافت می کنید، غرق در لذت شوید. اگر با عشقتان آن طور که باید نیستید، لازم نیست به رابطه تان خاتمه دهید. برای مدت کوتاهی از هم دور باشید تا فرصت فکر کردن به همه چیز را داشته باشید. مطمئن باشید افراد مناسبی برای همدیگر هستید و این فاصله کمک می کند تا با اشتیاق بیشتر به هم بازگردید. در ارتباط های دوستانه نیز سیاست خود را عوض کنید تا هیجان و شادی بیشتری میان شما و اطرافیان وجود داشته باشد.

 

مهر:

امروز انرژی لازم برای به پایان رساندن یکی از هدف های زندگی تان را که از مدت ها قبل آغاز کرده اید، به دست خواهید آورد. شجاعت و اراده شما به نهایت خواهد رسید آنقدر که به بسیاری از کارها سر و سامان می دهید. اگر به فکر پروژه ای هستید که دیگران آن را غیر قابل اجرا می بینند، همین حالا استارت اش را بزنید. امروز روز فعالیت است، اما با احتیاط به جلو حرکت کنید. در ابراز احساسات تان خجالتی نباشید، بگذارید دیگران هم از آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد، آگاه باشند. مدت ها به دنبال فرصتی بوده اید که با فرد مورد علاقه تان گفتگو کنید، امروز بهترین زمان است. همه چیز ساده تر از آنچه فکرش را بکنید پیش خواهد رفت

 

آبان:

نباید کار و تفریح را با هم قاطی کنید، حداقل الان وقت مناسبی برای این کار نیست هرچند نیرویی از درون شما را به این کار دعوت کند. تا جایی که می توانید در کارتان جدی باشید و موضوعات دیگر را به بعد از ساعت کاریتان موکول کنید. به ویژه سعی کنید توانایی های فنی خود را با مهارت تمام به نمایش بگذارید چرا که امروز شما تحت نظر هستید و ممکن است این باعث انتخاب شدن و پیشرفت شما بشود. مشکلی که مدت زیادی است با یکی از اطرافیانتان دارید تنها از طریق گوش دادن به حرف های او و نگاه کردن به این موضوع از زاویه ای تازه حل خواهد شد. زندگی شخصیتان نیز همزمان با فعالیت حرفه ای شما در حال پیشرفت است و از این بهتر نمی تواند بشود.

 

آذر:

امروز می توانید به حس ششم تان تکیه کنید تا بفهمید که چه چیزی زیباست و چه چیزی نیست، یعنی حس زیبایی شناختی تان از حد معمول آن فراتر رفته است. اما متأسفانه برای این که بتوانید حس زیبایی شناختی تان را توصیف کنید و از همه مهم تر از آن دفاع کنید، باید نظرات دیگران را به شدت نقد کنید و زیر سؤال ببرید. یادتان باشد که لزومی ندارد رضایت همه را جلب کنید، سلیقه ی شما مال خودتان است. بدانید که زیبایی در چشمان هر بیننده ای به یک شکل ظهور می کند، پس بهتر است حس زیبایی شناختی تان را با خلاقیت به کار بگیرید.

 

دی:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.

 

بهمن:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

 

اسفند:

شما می‌خواهید بدانید که احساسات‌تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساسات‌تان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي