فال روز 1 شهریور 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 1 شهریور

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱ شهریور ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 1 شهریور 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین

شما امروز انقدر از مسائل جزیی خسته شده‌اید که حاضرید کاملا تسلیم شده و پای خود را از همه چیز کنار بکشید اما نیاز به گفتن نیست که این نوع رفتار واقعیت گریزانه اصلا رفتار مناسبی نیست. شما باید خودتان را ملزم به تهیه کردن یک لیست برای انجام دادن کارهایتان بکنید، اگر مراحلی را که باید بگذرانید به صورت یک فهرست در بیاورید به شما کمک می‌کند که کارهایتان را اولویت بندی کنید بنابراین کارهای شما زیاد آشفته و بی‌نظم نخواهد بود.

اردیبهشت

با وجود این که شما خیلی دوست دارید مدتی کار کردن را تعطیل کنید، ولی با این حال هنوز هم وقتی که در حال استراحت کردن هستید دوست دارید که کاری و فعال باشید. ولی این حس و حال جدیدی که به شما دست داده می‌تواند تا آخر روز باعث تنبل‌تر شدن شما بشود. اگر کمی‌از برنامه‌هایتان جلوتر افتاده‌اید نباید نگران باشید؛ چون این کار برای شما لازم است.

خرداد

شما نسبت به اتفاقاتی که افتاده کاملا بی‌خبر هستید و به خاطر همین خیالتان راحت است، ولی ناگهان در حالی که یک فکر عالی به ذهنتان می‌رسد از خواب غفلت بیدار می‌شوید شاید شما ندانید که چه می‌خواهید اما شما مطمئن هستید که دلتان می‌خواهد شرایط فعلی‌تان کاملا تغییر کند، اگر شما بفهمید که چه چیزی خسته و دلزده تان کرده آن موقع می‌توانید کاملا زندگی تان را زیر و رو کنید و روزهای خوشی داشته باشید.

تیر

امروز دو راه مختلف پیش روی شما قرار گرفته است یکی از آنها به شما می‌گوید که مثل یک آدم خجالتی خودتان را قایم کنید تا هیچ کس نتواند شما را ببیند. این کار به شما فرصتی می‌دهد که بهتر خودتان را بشناسید و به چیزهایی که برای شما ارزمشندند بیشتر توجه کنید. راه دیگر شما را وسوسه می‌کند که یک کار خیلی عجیب انجام بدهید و شما را وادار می‌کند که صادق باشید. مهم نیست که کدام را انتخاب کنید در هر راهی که قرار بگیرید شما باید یاد بگیرید سازش و توافق را پیدا کنید.

مرداد

خورشید به ندرت از نشانه شما خارج می‌شود و شما خیلی غمگین شده‌اید. اما خاطرات مربوط به هفته قبل شما نمی‌تواند خیلی دوام بیاورد. شما باید کاری بکنید که شور و هیجان کاهش یافته شما دوباره فعال شود. با حالت درماندگی نا امیدی کار نکنید، فقط قبول کنید که فصل پاییز به سرعت از راه می‌رسد.

شهریور

شاید هفته گذشته احساسات شما خیلی قوی‌تر شده باشند اما شما با هیچ کس در مورد اتفاقاتی که تا کنون برایتان پیش آمده صحبت نکرده‌اید. ولی امروز فرصت یک گفتگوی خودمانی را از دست ندهید. حتی اگر لازم بود خودتان را مجبور کنید که در بحث‌ها شرکت کرده و در مورد احساسات خود صحبت کنید.

مهر

این روزها شما از نظر دیگران خیلی پر انرژی‌تر شده‌اید و حتی احساس می‌کنید که می‌توانید خیلی راحت کار بیشتری انجام بدهید اما اگر شما از اطرافیانتان خوشتان نمی‌آید، قبل از این که ناخواسته یک تصمیم نادرست بگیرید سعی کنید که اعصاب خود را کنترل کنید. شاید شما نتوانید کاملاً آن را متوقف کنید اما کمی ‌خودشناسی بهتان کمک می‌کند که احساسات منفی خود را در مسیر بهتری هدایت کنید.

آبان

با وجود اینکه امروز سرتان شلوغ است، ولی برایتان خوب است که کمی‌استراحت کرده و از بودن با دوستانتان لذت ببرید. اگر با همکارانتان شما بیرون بروید و یا اگر بعد از کارتان وقتتان را با چند تا از دوستان بگذرانید، این جو به شما کمک می‌کند که برای مدتی ذهنتان از فکر کردن به مسائل جدی آزاد باشد اما باید حواستان به حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید باشد چون صبحت کردن بدون دلیل و از روی غریزه می‌تواند باعث شود شغلتان را ازدست بدهید. قبل از اینکه هر حرفی بزنید خوب در موردش فکر کنید.

آذر

با وجود اینکه هفته کاری شما تمام شده است ولی باز هم فکرتان مشغول کار است. شاید شما دوست داشته باشید که شرایط خودتان را تغییر دهید، ولی روش درستی نیست مگر این که یک برنامه‌ریزی طولانی مدت داشته باشید. شاید عملکرد از روی غریزه الان جذاب باشد اما شیوه محافظه کارانه مفیدتر خواهد بود.

دی

حالا که خورشید نشانه شنا را ملاقات کرده است شما بیشتر احساس راحتی می‌کنید. شما اطلاعاتی دارید که اطمینانتان را بیشتر کرده و برای کار کردن کاملاً آماده شده اید. اما شاید الان وقت مناسبی نباشد. حواستان جمع باشد برای اینکه امکان دارد شما شرایط بدی را که در آن قرار گرفته‌اید نادیده گرفته و قبل از اینکه به دور و بر خود توجه کنید حرف‌هایی بزنید که مناسب نباشد. کمی‌صبر کردن مطمئناً به شما ضرر نخواهد زد.

بهمن

شما علاقه‌مند شده‌اید که با یکی از اطرفیانتان که از نظر فکری تا حدودی با شما متفاوت است یک معامله مالی انجام بدهید. این کار شما کمک می‌کند تا با این شخص به نتایج مشترکی برسید. اما باید کمی‌صبور باشید و برای این کار عجله نکنید چون ممکن است ارتباطتان به هم بخورد. اجازه بدهید که چند روز آینده همه چیز روال عادی خود را طی کند.

اسفند

حتی اگر شما فکر می‌کنید که می‌توانید موفق شوید ولی الان زمان مناسبی برای شما نیست خورشید و چند سیاره دیگر در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستانتان قرار دارند، بنابراین کار کردن با دوستانتان به شما انرژی‌ای را که نیاز دارید می‌دهد. اما شما شاید ناگهانی از دست دوستتان ناراحت بشوید و عجولانه تصمیم بگیرید که رابطه‌تان را قطع کنید. هیچ وقت فراموش نکنید که فرار کردن از دست مشکلات باعث می‌شود نتوانید آنها را حل کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي