فال روز 31 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 31 اردیبهشت

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۳۱ اردیبهشت ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 31 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

نواندیشی بیش از حد برایتان بیشتر ضرر در پی خواهد داشت تا سود. آداب معاشرت را نادیده نگیرید. در مکالمات به دنبال درک متقابل باشید. به یاد داشته باشید که هرگونه سردرگمی می تواند با گشاده بودن و ملاحظه کار بودن حل شود.

اردیبهشت:

آرامش امروز فریب دهنده است. در هرلحظه ای ممکن است طوفانی آغاز شود. مهارت های اجتماعی شما و همچنین تواناییتان برای مراقبه و روابط غنی در این لحظه خیلی به کارتان می آید. برایتان ساده خواهد بود که با استفاده از ارتباط مناسب با اطرافیان از هر شرایطی فرار کنید.

خرداد:

امروز باید جذابیت و تواناییتان برای ارتباط را به رخ بکشید. از آنجایی که این ویژگی ها در شما بسیار متمایزکننده هستند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. می توانید به راحتی براساس این صفات استعدادهای خودتان را در زمینه هایی مثل ادبیات، روزنامه نگاری و تدریس بررسی کنید.

تیر:

نیاز دارید که در خانواده و یا محیط کاری یک محیط مثبت را تجربه کنید. ادب متقابل و سازش داشتن و ظرفیت برای تبادل آزادنه عقاید می تواند هرگونه مشکلی را رفع کند.

مرداد:

آزادی ای که دارید می تواند کمی گیجتان کند. در هنگام مواجهه با موقعیت های هیجان انگیز و یا داشتن قدرت انتخاب ممکن است احساس گم گشتگی کنید. با ایجاد روابط، یافتن راه های جدید و خلق یک برنامه ی مثبت برای رشد آینده زندگی جدید خود را آغاز کنید.

شهریور:

در زندگی مالیتان ممکن است تغییراتی رخ دهد. سعی کنید که به نفع خودتان شرایط راعوض کنید. قطعا قادر به این کار هستید. شانس بالا رفتن از پله های ترقی در کارتان یا ایجاد روابط دوستانه با مدیریترا از دست ندهید.

مهر:

آینده به رویتان لبخند زده. باید آماده باشید که کمی تغییرات مهم در زندگیتان وارد کنید (مثلا تصورات، عقاید و سبک زندگیتان). جذابیت و توانایی ارتباطتان نیرویتان را دوبرابر می کنند و ابتکارات شخصیتان هم نتیجه ی حیرت انگیزی خواهند داشت.

آبان:

باید با دیگران مشورت کنید. این کار برای آغاز کسب و کار جدید یا حل مسایل موجود در زندگی شخصی و حرفه ای ضروری خواهد بود. اگر نمی خواهید که به نظر ضعیف و آزرده به نظر بیایید، مشورت ها را مخفیانه بگیرید.

آذر:

باید این را به یاد داشته باشید که هرچه پیش آید خوش آید. آنهایی که می دانند چطور یک بازیکن تیمی خوب باشند و تواضع داشته باشند، موفق می شوند که به شیوه ای متناقش در مرکز توجه همه قرار گیرند.

دی:

سعی نداشته باشید که جزییات یک رخداد را پیش بینی کنید. در نهایت همه ی کارها را خیلی متفاوت انجام خواهید داد. به جای آن سعی داشته باشید ککه درسی را برای آینده یاد بگیرید یا منافع عملی از شرایط بگیرید. امروز برای به روز کردن روابط و تغییر بعضی از رفتارها مناسب است.

بهمن:

اگر در کارتان خوش شانس نیستید، در عوض قطعا در عشق خوش شانس خواهید بود. رابطه ی عشقیتان با سرعت در حال پیش روی است و برای آن نیازی نیست که هیچ تلاشی کنید. این مساله به ویژه درصورتی صحیح است که با فردی خارجی ارتباط داشته باشید یا رابطه تان آنلاین شکل گرفته باشد!!!

اسفند:

بهترین راه برای رفع یک مشاجره این است که با اجتناب از پرخاشگری به صورت مصالحت آمیز رفتار کنید. تمام جروبحث ها از جمله مسایل خانوادگی باید با مراقبت خاص و قانونی حل شوند. اگر این اولین مواجه تان با سیستم قانونی است برای سورپرایز شدن آماده باشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي