فال روز 3 اسفند 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 3 اسفند

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۳ اسفند ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 3 اسفند 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

 

اردیبهشت:

امروز حال و هوای خانه کمی گرفته است. هنگام حرف زدن با نزدیکان و عزیزانتان حرف هایتان را به دقت انتخاب کنید ، زیرا ممکن است با حرفی اشتباه کسی را ناراحت کنید. اگر خشم یا دلخوری در وجودتان باشد تنها یک جرقه کافیست تا برافروخته شوید، اگر دلتان می خواهد آن را بروز دهید، یک بار و برای همیشه تمامش کنید، اگر نه بهتر است با احتیاط عمل کنید. اگر احساس می کنید نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید کمی تنها بمانید تا آرام شوید. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت.

 

خرداد:

تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

 

تیر:

شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

 

مرداد:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

 

شهریور:

درست است که از وقت گذراندن با دوستان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد. یادتان باشد که در همه کار تعادل را رعایت کنید. شما به عملگرا بودن و توانایی در استفاده از استعدادهایتان شهرت دارید و این هفته فرصتی مناسب برای پیشرفت و موفقیت شما خواهد بود، پس نگذارید هیچ کس و هیچ چیز جلوی راهتان قرار بگیرد. ستاره ها نیز با شما یار خواهند بود و با هر شخص مهمی می توانید به راحتی قرار ملاقات بگذارید.

 

مهر:

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

 

آبان:

امروز اگر رابطه ای را آغاز کنید، بسیار گرم خواهد بود و هیجان و شور زیادی به قلب شما جاری خواهد کرد. امروز باید انسان های اشتباهی را از زندگی خود حذف کنید. اطراف خود را با کسانی پر کنید که با هم تفاهم دارید یا دست‌کم از نظر فکری و فرهنگی به هم شبیه هستید. انسان های منفی با استرس های زیاد، شما را از مسیر موفقیت دور خواهند کرد. ممکن است امروز کمی استرس داشته بشاید، اما رفتار خودتان را کنترل کنید و نگذارید هر حرفی از دهانتان خارج شود.

 

آذر:

شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

 

دی:

امروز برای شما به معنای واقعی کلمه روز عمل خواهد بود. اگر می دانید چه می خواهید و رویای خواسته هایتان را در سرتان پرورانده اید امروز وقت آن است که دست به کار شوید و در جهت جامه عمل پوشاندن به آنها تلاش کنید. چنانچه احساس کردید که کارتان گیر کرده است از کسانی که روزی در جایگاه امروز شما بوده اند کمک بخواهید و مطمئن باشید که آنها با روی باز به شما کمک کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد. چند روز گذشته به اندازه کافی تفریح کرده اید، حالا وقتش رسیده که آستین ها را بالا بزنید. وقت بازی تمام شده است. چه کسی در رابطه شما قدرت را در دست دارد؟ سعی کنید در مورد مرزها در رابطه تان با عشقتان حرف بزنید.

 

بهمن:

امروز در یک فضای مه آلود گرفتار خواهید بود. همه چیز کاملا مرموز و نامعلوم به نظر می رسند. خیلی خودتان را نگران نکنید. به جای اینکه روی مسایل مهم و منطقی متمرکز باشید، رویاپردازی کنید. امروز هر نوع تصمیم گیری می تواند عواقب بدی داشته باشد. اگر نمی خواهید همه هفته خود را به درست کردن اشتباهات امروز سپری کنید، ترجیحا هیچ کاری انجام ندهید و در گوشه تنهایی خود استراحت و خیال پردازی کنید.

 

اسفند:

شما معمولا عادت دارید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید، اما این هفته کار گروهی برای شما معجزه خواهد کرد. یادتان باشد که زمانی که لشکری با خود همراه داشته باشید شکست ناپذیر خواهید شد. کارهایی که امروز می کنید و تصمیماتی که می گیرید هم برای شما و هم دیگران سودمند خواهند بود. به حرف های دیگران خوب گوش کنید چرا که ممکن است موقعیت های خوبی در میان سخنان آنان برای شما نهفته باشد. اگر رازی دارید که دلتان می خواهد با کسی در میان بگذارید بهتر است دست نگه دارید و جلوی دهانتان را بگیرید. از امروز تا سه هفته بهتر است برای شروع روابط عاطفی جدید اقدام نکنید و اگر چنین قصدی دارید قبل از انجام هر کاری خوب در مورد طرف مقابل تحقیق کنید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي