فال روز 29 فروردین 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 29 فروردین

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۹ فروردین ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 29 فروردین 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولد فروردین :
امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می‌تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت‌ها برای شما راحت‌تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می‌دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده‌های بی‌اساس بی‌توجه باشید.

متولد اردیبهشت :
امروز هر اطلاعات یا خبری که به شما می رسد را بدون فکر قبول نکنید. شاید این اخبار ناراحت کننده باشند و به شما استرس زیادی بدهند، اما خیلی آنها را جدی نگیرید و سریع هم ناامید نشوید. به جای این کارها دنبال حقیقت باشید. یک نفس عمیق بکشید و با یک فنجان قهوه از خود پذیرایی کنید و آرام باشید. رابطه عاشقانه شما امروز هیجان و شادی بسیار در خود دارد و می توانید در کنار معشوق از همه لحظه های خود نهایت لذت را ببرید. اگر کارهای متفاوتی انجام دهید یا به مکان های جدید بروید، بیشتر به هم نزدیک خواهید شد و بیشتر یکدیگر را دوست خواهید داشت.

متولد خرداد :
هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود.

متولد تیر :
امروز ممکن است دچار اشتباهات تکنیکال بشوید. این موجب ناامیدی و ناراحتی شما می شود اما خیلی همه چیز را جدی نگیرید. به طور کلی امروز به هر وسیله الکترونیک که دست بزنید و با آن کار کنید، با یک مشکل مواجه می شود. به جای غصه خوردن این ماجرا را خنده‌دار ببینید و به هیچ عنوان خودتان را دست و پا چلفتی تصور نکنید. خیلی عادی به زندگی روزمره خود ادامه دهید. در عوض، در زندگی عاطفی خود بالاخره این شهامت را می یابید با فرد موردعلاقه خود در مورد احساساتتان حرف بزنید و بگویید تا چه اندازه بر دلتان نشسته است. این می تواند آغاز یک رابطه بسیار شاد و آرامش‌بخش باشد.

متولد مرداد :
امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

متولد شهریور :
امروز با وسواس بسیاری در حال تمیز و مرتب کردن خانه خواهید بود. مثل این می ماند که گویا قرار است بعدازظهر مهمان ناخوانده ای داشته باشید و می خواهید همه جا کاملا تمیز و مرتب باشد. بهتر است امروز را بیرون بروید و در میان جمع دوستان از لحظه های خود لذت ببرید. رابطه اجتماعی و عاشقانه شما امروز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. امروز این فرصت را دارید تا شریک عاطفی خود در مورد مشکلات صادقانه حرف بزنید و برای آنها راهکارهای مناسب پیدا کنید. برای بهره گرفتن بهتر از امروز، بهتر است بیرون بروید.

متولد مهر :
امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

متولد آبان :
شما همیشه برای رسیدن به اهداف کاری و مالی خود، سخت در تلاش هستید. همه موارد نیز نشان از این دارند که شما به سوی پیشرفت در حرکت هستید. اما امروز شاید اخباری بشنوید که موجب ناامیدی شما شوند. اجازه ندهید این حرف ها شما را از حرکت باز دارند. ابتدا از صحت آنها آگاه شوید سپس برای برطرف کردن آنها دنبال چاره باشید. در ضمن، اهداف شما بلند مدت هستند و باید صبر و حوصله بسیاری داشته باشید. امروز را می توانید در کنار فردی باشید که به تازگی با او آشنا و به او علاقه مند شده اید. این ملاقات موجب آرامش و شادی ما می شود. می توانید با هم به جشنواره ها یا مکان هایی با تفریحات عمومی بروید و در میان آدم ها شاد باشید.

متولد آذر :
امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

متولد دی :
روز پرتنشی در پیش دارید. مشغله زیاد و مسوولیت هایی که نمی دانید کدام را در اولویت قرار دهید، تا حدی شما را گیج می کنند. اما آیا شما کلید «توقف» ندارید کمی به خود استراحت بدهید تا مغزتان هم بتواند درست کار کند. دایم کار کردن که نتیجه خوبی ندارد. باید با فکر و خلاقیت کارها را انجام دهید تا به کیفیت و نتیجه موردنظر دست پیدا کنید. کمی یوگا یا ورزش های آرامش بخش می تواند برایتان مفید باشد. امروز این شهامت را دارید تا با فرد موردنظر خود در مورد احساساتتان حرف بزنید.

متولد بهمن :
شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

متولد اسفند :
امروز به خوبی می توانید مشکلات و انرژی های منفی را برطرف کنید. با برنامه ریزی و اهمیت ندادن به خبرهای منفی و بیهوده می توانید روزی پربار را تجربه کنید. اجازه ندهید هیچ نوع ناامیدی شما را از ادامه سخت کوشی باز دارد. اگر تلفن یا نامه یا صحبتی با همکاران داشتید که خوشایند نبود، همان جا آن را خاک کنید و بار آن را تا انتهای روز با خود به دوش نکشید. در مورد مسایل عاطفی می توانید امروز با فرد موردعلاقه خود در مورد احساسات عمیق خود حرف بزنید. با هم بیرون بروید و با تجربه های جدید، شادی زیادی را برای خود به وجود بیاورید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي