فال روز 27 آبان 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 27 آبان

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۷ آبان ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 27 آبان 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز روز مناسبی برای انجام خرید مواد غذایی و دیگر لوازم ضروری خانه می باشد. ممکن است امروز هوس خوردن غذای خانگی به سرتان بزند. خودتان را از لذت آسایش و راحتی محروم ننمایید. بسیاری از متولدین این ماه ممکن است به طور موقت غیر فعال و درون گرا شوند.

اردیبهشت:

امروز اردیبهشتی ها با خویشتن خود در هماهنگی هستند و نقایص دیگران را به راحتی تحمل خواهند کرد. شما واقعه مطلوب امروز برای اطرافیان تان هستید. شما سرچشمه هماهنگی هستید و این حس قابل سرایت به دیگران است. با کار بسیار زیاد روزانه خود را خسته نکنید.امروز روز استراحت شماست.

خرداد:

امروز خردادی های اجتماعی مرموز و آرام خواهند بود. شما مایل به اشتراک منابع درآمد خود با دیگران نیستید. اگر در حال زندگی می کنید باید فورا تاکتیک خود را تغییر دهید. روی ایجاد ایمنی مالی تمرکز کنید و آینده نگر باشید.

تیر:

تیری ها امروز تفکر اقتصادی خوبی دارند و عملگرا هستند. اما هنوز زمان کار سیستماتیک و فعالانه فرا نرسیده است. تمایل شما برای داشتن امنیت و اعتماد به نفس در آینده با بازی تخیل تان همراه خواهند شد. اگر رویای داشتن چیزی را در سر می پرورانید با رفتارهای وسواسی دستیابی به آن را برای خود مشکل نسازید.

مرداد:

امروز نباید عجله داشته باشید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ باشد. آشوب نکنید و به تدریج کار هایتان را انجام دهید. برای خوردن غذا, استراحت و تعامل با دوستانتان وقت بگذارید.

شهریور:

خیالات شما عملی می شوند. ممکن است رویای یک سفر کاری رومانتیک با یک قایق تفریحی یا رشد روانی همراه با پیشرفت مالی را در سر داشته باشید. امروز بدون تلاش زیاد کارهای بسیاری را انجام خواهید داد.

مهر:

در طالع امروز شما فعالیت زیاد و ثبات فراوان دیده می شود. در روند عادی مسایل دخالت نکنید. سعی نکنید رهبری کنید. در این صورت است که روز خوبی خواهید داشت. برای مثال اگر تلاش برای اثر گذاری روی رفتار خانواده تان را متوقف سازید همه چیز به خودی خود حل خواهند شذ.

آبان:

نیات کسی برای شما مبهم است. کسی که به او احتیاج دارید یا در دسترس نیست. یک چنین وضعیتی آبانی های تاثیرپذیر را که علاقمند به کنترل هر چیزی هستند آزار دهنده است. شکاک نباشید و خود را برای جنگ با دشمن فرضی آماده نکنید.

آذر:

نقاط ضعف افراد را درک کنید. ممکن است افراد مهربان با شما به کمک عاطفی یا مالی نیاز داشته باشند. بسیاری از متولدین این ماه امروز احساساتی هستند و تمایل دارند از افراد بیمار یا حیوانات بی پناه محافظت کنند.

دی:

امروز هیچ یک از فعالیت های روزانه خسته کننده و نیازمند توان جسمی زیاد به شما پیشنهاد نمی شود. بهترین برنامه برای شما استراحت مطلق است. ستاره ها یک فرصت استثنایی به شما داده اند تا به سلامتی, تناسب اندام و علایق شخصی تان بپردازید.

بهمن:

امروز هماهنگی در خانه بیشتر از هماهنگی در محل کار برایتان جذابیت دارد. اما زندگی تمام انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد. دوستان نزدیک شما با شما مهربان هستند اما چیزی را از شما پنهان می کنند. ممکن است در مورد برخی مسایل دچار سوء تفاهم شوید.

اسفند:

امروز نباید واقعیت را به دنیای خیال خود راه دهید. زندگی واقعی شما کاملا هماهنگ است و گاهی تبدیل به داستان می شود. ممکن است به لحاظ روانی به آرامش در محیط خانه خود داشته باشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي