فال روز 26 آذر 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 26 آذر

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۶ آذر ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 26 آذر 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین فروردین ماه

شاید شما نتوانید امروز رفتارهای ناگهانی خود را كنترل كنید، اما باید سرانجام روی این رفتارهای خود كار كنید به خاطر اینكه سیاره حاكم شما یعنی مریخ با نپتون رویایی با هم هماهنگی پیدا كرده‌اند. متاسفانه، زمانی كه شما از دنیا دست می‌كشید دیگران ممكن است برنامه‌ها و نقشه‌های شما را بچه گانه ببینند. با این وجود، دیدگاه شما مهم است و ایده‌های تان می‌تواند روی اطرافیان تان تاثیر مثبتی بگذارد.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین اردیبهشت ماه

سیاره حاكم شما امروز تا حدی از خورشید متاثر می‌شود و به خاطر همین ممكن است برایتان مشكل باشد كه به آرامش برسید. شما باید از شر افكار و خیالات ناراحت كننده خود رها شوید. اما اجازه هم ندهید كه خیالات شما ناشناخته باقی بمانند. اجازه دهید بهترین ایده‌هایتان آشكار شوند و سعی كنید تا آنها را به واقعیت نزدیك كنید.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین خرداد ماه

شما ممكن است با اعتماد به نفس كار كنید اما واقعا نمی‌دانید كه دارید چكار می‌كنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می‌برید و سعی می‌كنید كاری را كه به آن آگاهی دارید دنبال كنید. مواظب باشید؛ اگر به زیركی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می‌خورید. به این فكر كنید كه واقعا چه كاری درست است. به این تظاهر نكنید كه شما یك متخصص و كارشناس هستید.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین تیر ماه

ممكن است شما امروز احساس كنید اگر زمان را نگه دارید، با كمی ‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق كنید كه طبق روش شما عمل كنند. در عوض، شما نیاز دارید كه خودتان را سازگار با آنها  كنید حتی اگر تغییر كردن روز شما برایتان دشوار  باشد. خودتان را آماده كنید كه اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید كه غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین مرداد ماه

دوست نزدیك شما یا یكی از همكلاسی‌هایتان ممكن است از آنچه كه امروز می‌گویید برداشت غلطی كند ‌و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممكن است خیلی دیرمتوجه این مشكل شوید. زمانی را صرف این كنید كه بفهمید مشكل چیست قبل از آنكه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، كه زندگی شما را سخت و پیچیده‌تر كند. معمولا، بهتر آن است كه ارتباطات خود را با احتیاط كامل برقرار كنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری كنید.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین شهریور ماه

شما زمانی كه حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. به هر حال امروز، نپتون آشفته  به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینكه واقعیت كجا تمام و توهمات كجا شروع می‌شوند، مشكل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید كه در این راه كسی را از دست ندهید.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین مهر ماه

اگرچه ممكن است دیگران شما را امروز بی قرار ببینند، اما شما بیشتر از آنچه آنها  بفهمند تحمل و شكیبایی دارید. این به خاطر این است كه  هنر دوستی شما امروز كمی‌ بالاتر رفته و دیگران به سختی می‌توانند شما را با هنرهای خود تحت تاثیر قرار دهند. با این وجود، یك بار كه عقاید خود را بیان كنید ، بیشتر ملزم به این می‌شوید كه نظرات هنرمندانه خود را در رابطه با اطرافیانتان بیان كنید.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین آبان ماه

شما احتمالا به خاطر تغییر انرژی خود كاملا آسوده خاطر هستید، برای اینكه هرچه كه شما را تا به حال عقب نگه داشته بود، حالا به نظر می‌رسد كه از بین رفته است. شاید این مربوط به تغییر افكارتان باشد، اما ممكن است  به خاطر این باشد كه كارهای پیش روی شما آسان تر هستند. اما الان درگیر مسایل پیچیده  نشوید برای اینكه بخواهید شما را زودتر به اهداف تان برساند. نپتون اسرار آمیز به شما القا می‌كند كه خط پایان نزدیك تر از آن است كه واقعیت دارد.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین آذر ماه

اگرچه زندگی شما این روزها رو به ترقی و پیشرفت است، اما ممكن است برایتان سخت باشد كه فرصتی بدست آورید و آن را به واقعیت تبدیل كنید. به نظر می‌رسد فرصت‌های بزرگی الان برایتان حاضر باشند، اما به آن آسانی كه باید باشند، به هدف نمی‌رسند. اگر این فرصت برایتان سودمند نبود سعی نكنید به زور بخواهید آن را به سرانجا برسانید. ایده‌هایتان را تعدیل كنید بگذارید اتفاقا مسیر خود را بروند نه به راه شما.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین دی ماه

ممكن است برایتان مشكل باشد كه ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید كه به آنهایی كه اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند كه نمی‌توانید به آنها اتكا كنید. شما با هوشی كه دارید باید سعی كنید خود را تغییر داده و تا جایی كه امكان دارد از منفعل بودن دوری كنید. اما اگر به خود اجازه غرق شدن در دریای خیالات را بدهید مطمئن باشید كه ایده‌ها و افكار بسیار ناخوشایندی برایتان ایجاد می‌كنند.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین بهمن ماه

بحث كردن با دیگران برای وفق دادن آنها با برنامه‌هایشان ممكن است زیاد موثر نباشد،‌ اما تمایل شما ممكن است حد و مرزی را مشخص كند و سپس به آن بپردازید. مشكل این است كه شما  زمانی كه می‌فهمید كه قوانین دیكتاتورانه شما می‌تواند تعاملات شما را با دیگران محدود كند بخواهید افكار خود را تغییر دهید. خود را به خاطر ناهماهنگی با دیگران سرزنش نكنید. این اختلاف خود را پذیرفته و راه خود را بروید.

 

فال روزانه ۲۶ آذر متولدین اسفند ماه

شما ممكن است یك تعادل بسیار خوب بین عمل بین مسایل حرفه‌ای و مسایل درونی و روحی تان برقرار كرده باشید. این دو راه ممكن است موقتا از هم جدا باشند، اما  می‌تواند یك لحظه جادویی را در زندگی تان ایجاد كنند وقتی تصور و خیال بتواند دنیای بیرونی‌تان را تحت تاثیر خود قرار دهد.  به این افكار حمایت كننده متافیزیكی خود پر و بال بدهید تا رویاهای شما را به حقیقت نزدیك كنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي